יום שלישי, 4 בפברואר 2014

המוצרים של הלייף

כמעט בכל פרסומת למוצר קוסמטי שיוצא לי לראות, אם זה בושם או איזה קרם חדש שיצא לשוק, מדגישים את העובדה שניתן להשיגו בסופר פארם.
אם חברות קוסמטיקה בינלאומיות דואגות להימצא בסופר פארם וליידע את הלקוחות על כך, משקיעות סכומי עתק על דוכנים מנקרי עיניים, איני מצליחה להבין את האסטרטגיה השיווקית של סופר פארם בנוגע למותג הבית שלהם- לייף. הרי מדובר במוצרים טובים וזולים משמעותית מהמתחרים שאינם זוכים לטעמי לפרסום נרחב וחבל.
האם חוסר הנראות בשטח נובע מחוסר בתקציב / חוסר עניין ציבור הלקוחות או שמא מחזור המכירות של מותג הבית מספק  את המנהלים ואינו זקוק לעידוד פרסומי? אין בידי את הכלים לקבוע. יש ברשותי רק המלצות מניסיוני למוצרים של הלייף.

אשתף אתכן במוטו לחיים: מעדיפה להשקיע במטרייה אחת גדולה וחזקה ולא בכמה מטריות מתקפלות בתיק בעשרה שקלים ליחידה שאחרי גשם אחד נשברות. נכון שמסורבל יותר להתנהל עם מטריה שצריך לסחוב ביד אבל זה חוסך עוגמת נפש גדולה. הביקוש לפולקה דוט אף פעם לא ייגמר עבורי ותמורת חמישים שקלים זכיתי למטרייה שהתמודדה בהערצה עם הסופה האחרונה שהתרחשה כאן. אני בהחלט מוכנה לפרק ב' בגשם הישראלי.


אהבתי לכחול פטרול נשארה איתי עוד מהקיץ וכחול נייבי תמיד עושה טוב למראה הכללי ככה שגרביונים במגוון הדפסים, גם אם עולים 60 שקלים לזוג, הם מצרך חשוב בחורף. אני לא מהבנות שיודעות להסתדר עם גרביונים עדינים וציפורניים משויפות. איכשהו הם מחזיקים מעמד פעמים בודדות עד שהרכבת המפורסמת עוצרת ביעד הבלתי נמנע- פח הזבל. מזל שהזוג השני נמכר בעשרה שקלים והפך את הקנייה לאטרקטיבית. מידה 1 לא הייתה בנמצא ובלית ברירה לקחתי מידה 2 שהתבררה כלא רעה בכלל. הבד עושה רושם איכותי ובינתיים מראה נכונות להישאר בסביבה לעוד כמה דייטים.



לקנות לעצמך מארז חבילות טישיו של הלו קיטי כי זה ממש חמוד (6 חבילות בתשעה שקלים ויש מבצע של 1+1), להושיט לחברה באמצע שיעור חבילה כי היא מנוזלת ונגמר לה מלאי נייר הטואלט, לעורר כזו מהומה שכל סטודנטית מהשורות הסובבות ניכסה לעצמה ממחטה ו...ככה נגמרה החפיסה.


הברונזר היחידי שגורם לעור פניי להיראות טבעיות אך לא חיוורות עד כמה שאפשר. מתמזג עם הפודרה בקלות ומשאיר חותם עדין כמו שאני אוהבת. 90 שקלים אם אני זוכרת נכון, נקנה במסגרת 1+1.


אייליינר טוש כחול כהה במחיר של 60 שקלים. הטוש נוח לאחיזה, מעניק שליטה מלאה בתיחום העין. המרקם מתייבש מהר, לא נמרח והכי חשוב- גם לא דוהה.



חמאת הגוף של סדרת Brzilian Spa שווה כל שקל (כי שילמתי עליה עשרה שקלים במבצע). היא נספגת לחלוטין, הריח שלה נעים ושקט-לא משתלט על הבגדים או על הבושם, פרט חשוב שכן קוקטייל ריחות יכול לגרום לתוצאה הפוכה.



תחליב גוף מסדרת הזהב של לייף. ראיתי שיש גם סבון נוזלי לאותה הסדרה אבל אותו טרם יצא לי לנסות. הריח של התחליב מתקתק, אהוב עלי יותר מהריח של חמאת הגוף לעיל. לגבי הטענה שהמוצר מכיל פתיתי זהב אמיתי איני יכולה לקבוע אם אמיתית. מה שכן, מדובר במוצר זהב: לאחר שהתחליב מתייבש, נשארים נצנצים עדינים על העור. מוצר חובה לאירועים בקיץ, למרוח על הכתפיים, הזרועות והמחשוף ולהישאר עם עור זוהר תרתי משמע.


סדרת טיפוח הפנים LYCOMEGA (הראשונה של לייף) כוללת שישה מוצרים: קרם פנים ליום לעור רגיל עד יבש או לעור רגיל עד שמן, קרם לילה לעור רגיל עד יבש או לעור רגיל עד שמן, קרם עיניים וסרום לחות והזנה מרוכז.
מוצרי LYCOMEGA מופקים מזרעי חמוציות ועגבניות בתהליך מיצוי עדין באמצעות כבישה קרה. הליקופן מסדיר את הקשרים בין התאים ובכך משפר את מרקם העור, הודות לפעילות נוגדת החמצון שלו. כמו כן, הוא בעל יכולת לחסום חלק מקרינת ה- UVA ובכך להקטין את נזקי קרינת השמש. 
הפתגם "לא שופטים ספר לפי הכריכה שלו" תקף במקרה הזה- מבחוץ האריזה אולי נראית סטנדרטית אבל היא מסתירה בקבוקי זכוכית אדומים יוקרתיים למהדרין. 
באופן אישי נהניתי מאוד מלהתנסות בסרום ובקרם העיניים. הסרום מפנק במיוחד וכמות קטנה מספיקה כדי להשאיר אחריה עור קטיפתי. קרם העיניים מימי ואוורירי ואחרי שימוש אחד לשמחתי חוויתי הקלה בנפיחות שתמיד פוקדת אותי בבוקר. למי שניחנה בחוש מפותח אציין שהריח נסבל ואינו תעשייתי. 
לצערי לרגל ההשקה, לא הועמדו טסטרים של המוצרים לרשות הקהל אולם כשהמחיר ההתחלתי של הסדרה נע בין 100-150 שקלים וכבר נמכר ב-50% הנחה אני ממליצה בחום להתנסות. 




תכירו, חבר חדש נוסף לשגרת הטיפוח שלי- הפייס קלינר.


הפייס קלינר הוא מכשיר חשמלי לניקוי פנים שנמכר כרגע במחיר של מאה שקלים. חשבו כאן על כל הבחינות מבחינת העיצוב- המוצר קטן ונוח לאחוז אותו בידיים, הוא ידידותי למשתמשת, בכל גיל אשר תהא. מבחינת הערכה- מגיעה עם סוללות, עשרה פדים וסבון ג'ל.
הוא פשוט לתפעול: מניחים פד רטוב על ראש המכשיר, מעליו טיפת סבון וללחוץ על כפתור ההפעלה. בעיקרון אין חובה להשתמש בסגון הג'ל שמצורף לערכה. בהחלט אפשר להשתמש עם הפייס קלינר בכל סבון אחר שאתן אוהבות.
בפועל יש שתי מהירויות למכשיר, גם המהירות היותר מהירה כביכול היא איטית (במונחים שלי), בכל זאת עור הפנים עדין מאוד ולא התכנסנו כאן לשם טיפול פילינג סוף שבוע. שתי המהירויות מספקות מסאז' ממריץ לעור. לדעתי השימוש בפייס קלינר נותן ערך מוסף לטיפוח מאשר רחיצת פנים במים- הסבון חודר בצורה יותר טובה לשכבות העור.


איזה עוד מוצרים של לייף כדאי לי לנסות?

ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה