יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

א' ב' של סטיילינג אישי

כשפתחתי את הבלוג בפברואר 2010 הייתה לי שאיפה אחת בראש- להכיר אנשים שחיים אופנה כמוני. לא תכננתי להתפתח לכיוונים אחרים עד ש......לפני כשנתיים 2 קוראות של הבלוג יצרו איתי קשר דרך המייל וביקשו ממני לעשות להן תהליך של סטיילינג אישי.
ההצעה שלהן פתחה לי דלת לעולם חדש, קרן וליטל נהנו מהחוויה והביאו אלי חברות. מפה לאוזן הגיעו אליי גם לקוחות עם "תירוצים" מעניינים לסטיילינג- גרוש בן 45 שרצה להתחיל לצאת שוב עם נשים, נערה שהעלתה 50 ק"ג, עלם חמודות שרצה להיראות כראוי ברגע הצעת הנישואין שלו ועוד. בסך הכל אני נהנית בעצמי מהתהליך שהוא בבחינת חוויה מהנה ובונה, מכירה אנשים מקסימים ואפילו שומרת איתם על קשר. 

אז מה זה סטיילינג אישי?
שיחת היכרות בה אלמד את סגנונך האישי, מבנה גוף וצרכים. נדבר על אופי חייך ונתאם ציפיות מהתהליך שבסיומו תוכלי ללמוד כיצד להתאים לעצמך מלתחה מתאימה ומרשימה והכי חשוב טרנדית. את מוכנה לחוויה כיפית, מלמדת ויעילה?
פגישה לסידור הארון בביתך שם נמיין פריטים ונבדוק את טיב המלתחה הקיימת. נבחן איך לבנות לוקים מנצחים ממה שיש, נערוך רשימה של פריטים נוספים הדרושים למטרות שונות כגון ערב, אירוע משפחתי, עבודה וכו'. על פי ממצאי פגישה זו תתקיים פגישה נוספת חשובה לא פחות למטרת קניות והשלמות. הקניות יותאמו לתקציבך, לגופך ולטעמך האישי. אני ואת יחד בשופינג חכם ואפקטיבי:       איך בונים מלתחה יעילה?
איך מבליטים נכסים בגוף ואיך מטשטשים את מה שלא צריך?

לא עוד קניית בגדים שנשארים בארון ושילובים לא מחמיאים.
לא עוד לעמוד מול הארון, להתלבט ולהתייסר כי "אין לי מה ללבוש".

מתהליך שערכתי, חברתי יקירתי שהסכימה לסטיילינג אישי. חוויה שכל אישה יכולה להפיק ממנה רק טוב, לא משנה עד כמה מצוין היא נראית ו/או מתלבשת.  הנה ה"לפני":
ובזמן התהליך: 
ובסיומו:
נבחרו שני פריטים מחמיאים, חצאית מבד מבריק וחולצת קטיפה עם חיתוכי לייזר. שני פריטים שהנסיינית אוהבת, מרגישה בהם נוח והכי חשוב- יהיו לה שימושיים ופרקטיים. 

מעוניינת בתהליך כזה לעצמך? לקנות "אותי" בתור מתנה ולהפתיע מישהו?
צרי קשר tamtumm@gmail.com 


ומשהו קטן ממני לקוראותי האמיצות:
בכל חודש יופיע מדור סטיילינג אישי, סטייל תמונות של חברתי יקירתי. אני מחפשת קוראת מתנדבת שמוכנה לחוויה כיפית שתוצאותיה יכתבו במדור הבא. 
האם תשמחי להופיע במדור הסטיילינג האישי שיפורסם בבלוג בעוד כחודש?
אני ואת בסידור ארון או אני ואת בקניון, את בוחרת איך תרצי לככב על דפי הבלוג. 
מוזמנת להשאיר מייל בתגובות ואצור איתך קשר. 
ב- 04.11 אבחר אחת מהמגיבות ואקבע איתה דייט. 
מחכה לזה בהתרגשות!



2 תגובות:

  1. היי, אני אשמח שתבואי לחטט לי בארון:-)

    השבמחק
  2. היי:-) אני אשמח שתבואי לחטט לי בארון!

    השבמחק