יום ראשון, 17 במרץ 2013

גלוסיבוקס כפול

הפעם קיבלתי את קופסאות גלוסיבוקס פברואר ומרץ ביחד באותו משלוח. קיבלתי את הקופסאות לסקירה מגלוסיבוקס עצמם- עובדה שאינה גורעת מהתלהבותי האוהדת והכנה של המוצרים שכן אהבתי. 

קופסת פברואר הגיעה אלי ריחנית במיוחד. היא הושקה בסימן הבושם מניפסטו של איב סן לורן ועל כן נייר האריזה שעוטף את המוצרים בתוך הקופסה היה בצבע סגול, כצבע האריזה של המניפסטו. מה גם שהריח השתלט על כל הקופסה ועננת ריח נעימה התעופפה כשפתחתי את הקופסה לראשונה. האם זו אכן הייתה כוונת המשורר או שהבושם פשוט חזק מטבעו באחסון סגור?! 


אפילו הגלויה שמפרטת את הפתעות הקופסה הגיעה צבועה בסגול! 6 מוצרים כללה הקופסה כששני מוצרים הם בגודל מלא. 


קיבלתי דוגמית של הבושם מניפסטו (התאהבתי, לא סתם הקדישו לו קופסה), דוגמית של קרם ה- BB החדש והמצוין של סבוקלם (שכבר המלצתי עליו בבלוג) ודוגמית של קרם פנים צרפתי בשם SKIN SAVER CHRONO למניעת קמטים של METHODE JEANNE PIAUBERT.  אנטי אייג'ינג פחות מדבר אלי כרגע ולכן לא רלוונטי עבורי. 

שמחתי לגלות בקופסת פברואר את המסקרה פולסיס פדרס   THE FALSIES FEATHER LOOK של מייבלין. מסקרה זה מוצר חובה אצלי ואני די מחבבת את אלו של מייבלין. לא משנה איזה סוג מסקרה של מייבלין אקנה, תמיד אהיה מרוצה ממה שבחרתי. 115 שקלים למוצר המלא, כבר מכסה את מחיר הקופסה....



מוצר נוסף שבא לי טוב הוא האינקליינר INK LINER של קרליין. זה אייליינר עמיד במים, שמגיע בתצורת טוש ואפשר לשלוט בעזרתו על עובי הקו. נוח מאוד לעבוד עם הטוש. 


ולבסוף חלב ומי פנים של WELEDA במוצר אחד מוקטן. כמו בכל המוצרים של ולדה, גם כאן יש תמצית שורש איריס בנמצא. PASSIONISTA תמיד בעד לנסות מוצרי ניקוי פנים. 


בסך הכל, 4 מוצרים שאהבתי מתוך 6- מסקרה, אינקליינר, קרם BB וניקוי פנים של ולדה מוכיחים שקופסת פברואר הינה מוצלחת עבורי.  



קופסת מרץ הצליחה להתעלות על קודמותה- 7 מוצרים- 4 בגודל מלא כולל בונוס מיוחד. הגלויה בירכה אותי בחג שמח ואהבתי את הדפס השמיים על גבה. רומנטית שכמותי... המגזין החודשי הכיל טיפים טובים לסידור הארון שתרמו לי מאוד. 


נתחיל עם דוגמית בושם בריח ונילה של  REMINISCENCE PARIS. בהסנפה שנייה הבושם יותר נעים על הגוף אולם לא חושבת שאאמץ את הריח על בסיס קבוע. 


הכוכב של קופסת מרץ עבורי הוא שקית הבוץ לגוף של 417-. ראיתי שבבלוגים אחרים לא התלהבו מהשקית כמוני, זה המקום לציין שאשמח לקבל כל שקית בוץ שאין חפצים בה. לא ציפיתי למצוא עטיפת בוץ לגוף בקופסה וזה בהחלט הפתעה משמחת. למי שלא מכירה, עטיפת בוץ עשירה במינרליים ואחרי השימוש בה הגוף חלק כמו תחת של תינוק.
בכל פעם שיורדת לים המלח, קונה לי שקית כזאת ומשתמשת בה בחוף. טיפ שלי: למרוח את העטיפה בכל הגוף כולל פנים! ולחכות עד שהבוץ משנה צבע ומתייבש כמו עור שני עליכן. עניין של כעשרים דקות... בדרך כלל נהוג בים המלח להוריד את הבוץ תוך טבילה בבריכת מי גופרית. מכיוון שאני גרה בתל אביב ולא רוצה לבדוק את עמידות הצנרת בבית שלי, חוף הים הוא המקום האידיאלי לנסות את הבוץ.  חוויה כיפית ונעימה ב-30 שקלים. 


מברשת לטשטוש צלליות מספר 7 של קרליין הוגדרה בקופסה כבונוס, לשמחתי יש לי את כל הסט מברשות של קרליין ואני נהנית מהן מאוד. 40 שקלים למברשת.



 SEMI DI LINO שמן מזרעי פשתן לשיער בגודל מלא. למרוח על שיער לח ובמיוחד בקצוות המפוצלים וכשהשיער מתייבש, להינות משיער ריחני ומלא ברק. 25 שקלים. 



ארומה קרם ידיים בגודל מלא, נהנית ממנו ורק חבל שריח הלוטוס מתנדף מהר כי הוא באמת נעים. 14 שקלים. 


פריימר BODYOGRAPHY- על פי הגלויה, משווק בלעדית לגלוסיבוקס וניתן לרכישה דרך האתר. לא בטוחה שיתאים לכל אחת ומטבע הדברים נתכנסו כאן כדי להתנסות כל אחת עם סוג העור שלה...


ליפטינג ג'ל של FRESH LOOK- סרום לחות המיועד לכל סוגי העור. להניח מתחת לקרם הלילה או היום שלכן. תוספת נחמדה לקופסה. 


בשורה התחתונה שווי המוצרים כולל המברשת איפור שהינה בונוס, עובר את ה-110 שקלים ומכסה את מחיר הקופסה. 7 מוצרים שהם שימושיים עבורי ומתאימים באופן כללי למגוון רחב יותר של נשים מאשר קופסת פברואר. 



הזדמנות אחרונה- כבר נרשמתן להגרלת 310 פוסטים? לחצו כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה