יום ראשון, 20 בינואר 2013

מה בתיק?

הפעם האחרונה שפורסם בבלוג "מה בתיק" הייתה לפני שנה, זמן ארוך יחסית לטופיק אהוב על בלוגרים. את "מה בתיק" אפשר למצוא בכל סוגי הבלוגים, לא רק בכאלו שכותבים על אופנה ומבחינתי חשיפת התכולה מגלה טפח קצת שונה על הבלוגרית- טפח שלא תמיד מודגש בפוסטים אחרים. בכלל זה תמיד מעניין לראות איזה תיק יוצג ומה יימצא בתוכו. 
סקרניות? שנתחיל?   


התיק : "ליבסקינד ברלין" שניתן להשיגו ברשת "בינגו" (קישור לתיק).  הוא משמש אותי בעיקר ללימודים ולסידורים, לשעות הפנאי אעדיף להשתמש בתיקים קטנים יותר. הטקסטורה נעימה ובטח תהיה הרבה יותר יפה כשהעור ישתפשף יותר.


תמיד איתי לא משנה מה: יומן שבועי, מחברת רעיונות, ארנק, טיק טק, אייפוד וסקופ- פלאפון ישן.



הקינדל החדש שלי 



מתוך תיק האיפור:
לאוקסיטן קרם ידיים וכשזה נגמר, קרם רגליים מגיע לעזרה וחילוץ.  BB קרם לעור רגיש של סבוקלם: גם טיפוח גם מייק אפ באחד. בניגוד ל- קרם BB של גרנייה, זה נטול זוהר ומצליח לשמור על מראה מאט לאורך זמן. פלוס רציני- מכיל מקדם הגנה 35 SPF. מחיר היכרות 100 שקלים ל-38 גרם במקום 159 שקלים. 



החלק הסטודנטיאלי בתיק:
לפי הלפ טופ 


עכבר אלחוטי ARC TOUCH של מיקרוסופט:  עיצוב אליפות:
מתקמר כמו חתול על מצב ON וכשרוצה לנוח פשוט משטחים אותו. מאחורה יש מגנט אליו מתחבר החלק הקטן של ה-USB כי זה סרט לחפש את הצ'ופצ'יק הזה ברחבי תיק שק, גלגלת בילט אין. קל, דק ולא תופס מקום. 250 שקל לגאדג'ט נעים למשתמש.    
הגבר (חננת היי טק) שגם הוא מחזיק באחד כזה ביקש להדגיש שמדובר ב"עכבר קומפקטי שלא מנפח את התיק". 


מלך החרשנים- דיסק און קי בצורת גיטרה!


מפתחות ולא רק, בעיקר הלא רק



וכוס תרמית שקניתי בסוהו. הפתיעה לטובה. 



מילה על יום שלישי: 
בניגוד מוחלט לשקט התעשייתי שהתנהל בשבועות האופנה, הפעם לרגל הבחירות, הפתיע עולם האופנה ומציע מבצעים שווים ביום השבתון אז כדאי להתעדכן ולנצל את ההטבות. 
בנוסף כדאי ורצוי לנצל את הזכות המיוחדת השמורה לאזרחים במדינה דמוקרטית- ללכת להצביע. "תבחרו או שיבחרו בשבילכם".
דני רופ הבטיח מזג אוויר נעים אז נצלו עד תום את היום. 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה