יום רביעי, 18 ביולי 2012

על חצאית לבנה, נעליים אדומות ומיני מאוס


לא ברור לי ממה הסתייגתי ואיך קרה שהחצאית הזאת חיכתה לי בארון מעל שנתיים אבל פתאום משהו השתנה והתאהבתי בה מחדש. נשגב מעיניי מדוע קרה השינוי ככה פתאום בלי שום סיבה נגלית לעין אבל טוב שהוא הגיע. שכחתי כמה החצאית נראית טוב בפני עצמה. 
 את האאוטפיט הזה לקח לי להרכיב פחות מחמש דקות ואני אוהבת שהוא מכיל בתוכו כמה צבעים שונים ובסך הכל לי זה מעניין בעיניים. 
 אאוטפיט:
סרט: קינג ג'ורג'
חולצה: קאלה 
שרשרת: H&M
חצאית: Phillip Lim
נעליים: שני בר 
תיק: מארק ג'ייקובס 



על ידיי ורגליי מככבים הלקים של ערכת VINTAGE MINNIE MINIS. מיני מאוס חוגגת 80 וחברת הלקים O.P.I הוציאה ערכה של 4 לקים מוקטנים (3.75 מ"ל לעומת 15 מ"ל בגודל הרגיל) בשמה ובגווניה של מיני. בקיץ שבו לקים כתומים, נאונים וירוקים לגווניהם הם "מאסט" גדול, מיני מאוס מסמלת מבחינתי חזרה אל הצבעים הקלאסיים והאהובים. 
65 שקלים לערכה, להשיג במרכז הטיפוח המקצועיים. 
ידיים: I'm all ears - לק ורוד מודגש עם שימר נצנצי ורדרד
רגליים: The Color Of Minnie- אדום דום דום 

זה הזמן להתפנק עם מזגן וגלידה איטלקית טובה!
מי שעוד לא נרשמה להגרלת הסנדל סקנדל שלי- ללחוץ כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה