יום שני, 16 ביולי 2012

פיפה כי מידות גדולות נהנות יותר

לפני כמה שבועות, במהלך ביקור בביוטי סיטי של הסופר פארם, לאחר שסיימתי לכלות את כוחי ומיטב כספי בין דוכני הקוסמטיקה העמוסים, קפצתי לביקור במתחם האופנה. שם גיליתי את המותג PIPA שמייבא מדנמרק בגדים מעוצבים לנשים במידות 42-56 !!!!  
הדוכן היה מסודר לפי גווני צבעים שמחים שאני אוהבת וזה מה שמשך אותי בעין אליו. 
הייתי בהלם כשמיכל הראל, הבעלים של PIPA, אמרה לי את טווח המידות של הבגדים כיוון שהבגדים היו מהממים (במיוחד שמלת ורדים מקסי, תמונה בהמשך) בדיוק כמו הטעם שלי.  אז מה עשיתי?
מדדתי כל מה שהיה במידה XS (אגב, מידה XS אצל PIPA היא מידה 42-44 אירופאית) וכ"כ רציתי שמשהו מהשמלות/ חולצות/ מכנסיים יתאימו לי אבל מה שהולך בכח פשוט לא מסתדר והבנתי את הרמז כשהגיעה מישהי במידה 46 ומדדה את אותה שמלה כמוני ונראתה בה מהמם והקימורים שלה הודגשו והיא נראתה כ"כ נשית ולי השמלה לא החמיאה בלשון המעטה !
מיותר לציין שיצאתי מהדוכן מאוכזבת......


בשיטוט באתר של PIPA שמתי לב שהמידות של הדוגמניות הן 44 ומעלה וכל אחת מהן חיננית, בטוחה בעצמה, שיקית והכי לא נראית כמו הסטיגמה של המילה המטופשת "שמנה".  בדיוק מהסיבה הזאת אני אוהבת להתלבש יפה כי כשאני מתלבשת, אני מרגישה הכי טוב עם עצמי.
אולי המשפט הבא היה סלוגן של קמפיין כלשהו בעבר אבל הוא משקף היטב על מה חשבתי בזמן השיטוט באתר פיפה- "את הכי יפה שנוח לך" ועובדה, עד עכשיו קשה לי להאמין שהדוגמניות הן לא במידתי ולא, הן לא עברו פוטושופ. 





PIPA הוא מותג לנשים במידות 42-56 וחשוב להבהיר שאין לו חנות או כוונה להיות רשת חנויות. היתרון לשווק אתר קניות און-ליין הוא לשמור על מחירים זולים ועל משלוח דואר רשום בחינם על חשבון PIPA. 

PIPA- קניות און-ליין:
http://www.pipafashion.co.il/?categoryId=8998

PIPA בפייסבוק:
אפשר להתעדכן על מכירות ביתיות ברחבי הארץ. המכירה הקרובה היא בגבעת ברנר.
https://www.facebook.com/pages/PiPA-fashion/273577199348430

התמונות הבאות נבחרו על פי הטעם האישי שלי, באתר יש מבחר מגוון גם יותר פשוט וגם יותר מעוצב. שווה להיכנס.





לסיום,
מיכל- אנא שקלי לייבא גם XXS ואנחנו נתראה בקולקציית החורף. מתחשק לי חולצה/ סוודר אוברסייז.


מזכירה לכן להירשם להגרלת סנדל סקנדל שלי: http://katomania.blogspot.co.il/2012/06/blog-post_25.html


וכמובן, תדעו לפרגן לעצמכן, גם כשלא הולך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה