יום שני, 28 במאי 2012

פנינה ומרצפות

יש בי תשוקה עזה למרצפות מצוירות. נדמה שבשנים האחרונות הסגנון הזה "של פעם" זוכה לעדנה מחודשת. מצחיק להגדיר את הסגנון כשל פעם כשזה היה לפני כמה עשרות שנים בסך הכל ואז לא העריכו כראוי את הסגנון כמו היום. אם פעם חדרים שלמים היו מרוצפים באותו סגנון, היום כבר הבינו שדוגמה קטנה בתוך חדר יכולה לשנות המון לא פחות.
יש לי אלבום במחשב ששמור רק למרצפות מצוירות ואני אוהבת לגלות סגנונות חדשים לאוסף התמונות שלי.
שערו נא בנפשכן מה הייתה רבה שמחתי כשגיליתי את יצירותיה של טל איזיקוביץ, ששותפה בעצמה לתשוקה שלי. המוכשרת פתחה חנות ממש לאחרונה ברחוב רמב"ם 8 תל אביב, חנות מקסימה שנכנסת למדור ה"פנינה תלאביבית" שלי.
 הקולקציה החדשה של טל עוצבה בהשראת המרצפות המצוירות בבתים הישנים של תל אביב. כל דגם בקולקציה נקרא על שם הרחוב שבו נמצאה המרצפת המקורית. כל התליונים עשויים מתכת בציפוי זהב 24 קראט, מחוברים בפיסות עצי זית עתיקים ואבני חן. תשוקה שלי שהפכה באמצעות כישרונה של טל לתכשיט מוחשי וייחודי. 
איזה רעיון מצוין למתנה עבור חובבי ארכיטקטורה או עיצוב בכלל ובפרט לתיירים חובבי ארץ ישראל. 


מרצפות בצבעי קיץ
מלבד קולקציית המרצפות, טל הינה צורפת לכל דבר, מכינה לפי דרישה טבעות נישואין ואירוסין, תכשיטי יהלומים ועוד.
מושלמות- טבעת זהב משובצת אמרלד ויהלומים
מחירים 190-750 לעבודות צורפות מסובכות. שרשרת ינשוף משובצת אבנים טובות ומצופה זהב 24 קראט תעלה כ240 שקלים. 
https://www.facebook.com/izicovich.tal
חפשו את טל בשוק האקססוריז הקרוב 2-3/6 שישי- שבת. 
שכנים נוספים ברחוב רמב"ם המתחדש:
מי אמר שחלומות לא יכולים להפוך למציאות.... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה