יום שלישי, 26 באפריל 2011

על שמן וזומבה

מה שלומי? משתנה מרגע לרגע. מי שלא הבין מוזמן להתעדכן בפוסט הקודם. כרגע אני נזכרת באחד הימים המהנים שהיו לי לאחרונה ותיכף תבינו למה. חצי שנה עברה מאז נחשפתי למוצרי טיפוח השיער של חברת קרסטס וזנחתי את מוצריי הקבועים למענם. עכשיו החברה השיקה מוצר חדש- אליקסיר אולטים שהינו שמן עיצוב. לשם כך, הגעתי למספרה של יגאל סיץ' בפתח תקווה. אחת המספרות הכי מאובזרות ומעוצבות שראיתי. 


יגאל הבעלים מחזיק בצוותו מעצבי שיער קבועים שעובדים כבר שנים אצלו וזה ראוי לציון שכן בדרך כלל, מתלמדים חופפים לי את הראש וזה עלול להפוך לחוויה לא נעימה. בתחילה מרחו לי מהשמן על היד ונוכחתי לדעת שהוא נספג מהר, הריח מעולה והיד שלי...חלקלקה ביותר. לאחר מכן, חצי ראש שלי קיבל "שפריץ" וראיתי את ההבדל בנצנוץ/ ברק של השיער. חבל שהמצלמה לא תפסה את זה. להבדיל משמנים אחרים, השמן נספג כליל בשיער וראשי לא קיבל מראה שמנוני. 
מהניסיון שכבר צברתי אני ממליצה בפה מלא על האלקסיר אולטים: השיער רך כמשי, מבריק, נראה בריא, נעים למגע ומלא חיים.
מומלץ להשתמש במוצר לפני חפיפה, לפני פן, אחרי פן, במהלך היום כשהשיער צריך תוספת לחות- כמו שמרגישים לפני שמורחים בליסטקס על השפתיים. כדאי לדעת שהמוצר מתאים לכל סוגי השיער והוא בעצם שילוב של ארבעה שמנים: פרקסי, תירס, קמלינה וארגן (אומגה 3ו-9).
המחיר הינו 160 ש"ח לבקבוק של  125 מ"ל וניתן להשיג אותו בכל המספרות המובחרות. 


אני ויגאל סיץ', למה אי אפשר להיראות ככה כל יום?


כמה שעות אחרי, התייצבתי בסניף הרצליה של רשת CURVES לשיעור זומבה. הרשת מייעדת עצמה לנשים בלבד ודוגלת בשיטה מהפכנית לכושר- חצי שעה אימון, מומלץ שלוש פעמים בשבוע. ייחודי ל- CURVES: זומבה משולב אימון כושר . בין התחנות שכוללות: אירובי, כוח, מתיחות רוקדים את הזומבה, מקפצים ונהנים. השיעור נעשה במעגל: פעם תרגילים, פעם זומבה וחוזר חלילה. המטרה: להגיע לדופק מקסימלי בו שורפים הכי מהר שומנים. וכל זה ב-30 דקות בלבד! וניתן לשרוף עד 700 קלוריות בשיעור אחד! 




מה כבר רציתי? להיכנס לכושר? היה לי כיף, האימון עבר מהר, בקושי התחלנו וכבר הגענו למתיחות שאחרי, מרינה הצחיקה אותי, אין יותר טוב מזה.  

אחר כך ביקשתי מנ' תמונה וזה היה הדיאלוג:
אני: נ' תדאגי לצלם את הפורלה. הוא גם התאמן...
נ': אולי תורידי את הצעיף המטופש ותיראי כמו אחת שהתעמלה עכשיו?
אני: אבל הצעיף מתאים לתחרה של החצאית. 
נ': את כזאת בת. (מודה באשמה)




אאוטפיט: טייץ מהפכני: טייץ וחצאית תפורים ביחד. החצאית מסתירה את השומנים בזמן הקפיצות.
גופייה וסווטצ'רט: היינס
נעליים: GANT
תיק: פורלה
שרשרת: הכינותי בעצמי 


הפן שרד את הזומבה וגם את הפילאטיס למחרת. כל הקרדיט לשמן.... חבל שאי אפשר להיראות טוב ולהרגיש נהדר כל יום כל היום אבל אני בדרך הנכונה, לא?



תגובה 1:

  1. את נראית נהדר, נקודה :)
    איזה כיף לך שהפן שרד את הזומבה. אני הסתפרתי לפני שבועיים והפן ממש ממש לא שרד את הזומבה... לא נורא, התספורת מהממת.
    איזה כיף זומבה! תהני יקירה. חזקי ואמצי.

    השבמחק