יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

ככה אני אוהבת את הגברים שלי



ההופעה שלי היא דרך לביטוי עצמי. כך אני עונה למי ששואל אותי מה הסגנון לבוש שלי. התכונה הזאת של להיצמד להגדרות אינה בהכרח חיובית כי הגדרות יכולות להגביל נפש יצירתית. מדוע להגביל את עצמך כשאפשר ללמוד ולהתרחב?
 אין לי סגנון מוגדר כי בכל יום אני יכולה לקום בבוקר ולהחליט שמתחשק לי להתלבש קצת אחרת.

אני שמה לב למה שאנשים לובשים סביבי. אני נהנית ללכת ברחוב ולפגוש אנשים שנראים אחרת ממה שהעין רגילה. הגר צבר מהפוסט הקודם נראית כאילו יצאה ממגזין של שנות החמישים. המראה שלה מבודל ולכן היא זוכה לתגובות מפרגנות ומטרידות כאחד. זה עדיין לא אומר שהיא תפסיק להיות מי שהיא.


"To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment“
 Ralph Waldo Emerson


אופנת רחוב תופסת תאוצה בשנים האחרונות. בלוגים רבים שמתעדים סגנון אורבני זוכים לחשיפה גדולה. אחד הדפים שאני הכי אוהבת בנושא נקרא Humans of New York
נדמה שאנשים לא מעוניינים להשתייך "לעדר" ושלכל אחד חשוב להבליט את מה שמייחד אותו מאחרים. אנשי ה"סטריט סטייל" אמנם הולכים בין ההמונים, אבל הם אינם חלק מהמיינסטרים. הם עושים מאמץ גדול להיראות כאילו הם לא עושים מאמץ גדול. זאת אומרת שהם משתדלים להתרחק מכל מה שנחשב מוכר ופופלארי.
כזה הוא קהל הלקוחות של JIFFA. הוא מגוון מאוד אבל דבר אחד משותף לכולם והוא "FREE SPIRIT."
JIFFA  נולדה לתת מענה לסגנון חיים ספורטיבי הכולל סקייטבורד, גלישה, גרפיטי, מוזיקה, קומיקס ואמנות רחוב.
אני הכרתי את ההתחלה בבוגרשוב לפני שהחנות הפכה לרשת. למרות ההתרחבות המסיבית, התדמית לא נפגעה. האווירה המחתרתית עדיין שוררת והקהל נשאר נאמן. אולי רק התבגר מעט בשנים.
עיצוב החנויות רחוק מלהיות שקט ועדין. חלק מהנעליים מוצגות על פגושי מכוניות ודמויות ענק ממתכת מפוזרות בחנות ומעידות על אוונגרדיות מוחלטת.






אני מעריכה שסוד ההצלחה שלJIFFA  , מבחינתי לפחות, טמון בייבוא פריטים בכמויות קטנות ובמהדורות מוגבלות שאי אפשר להשיג במקום אחר. הערך "שכל אחד שונה בתכלית מהאחר" הוא ערך עליון בהתנהלות הרשת. חווית הקנייה היא בעצם תחושת הבידול של הלקוחות.
למרות שהמין הנשי מיוצג בכבוד רב, הן מבחינת שיעור לקוחות והן מבחינת פריטים, בחנות יש את כל הדרוש לגבר עם ראש פתוח. ממבחר דגמים של נעליים יוצאות דופן, תיקים צבעוניים, מכנסי ברמודה ועד משקפי שמש להשלמת הלוק האורבני הנכון.






נישת מוצרים נוספת הייחודית ל- JIFFA הינה כובעים. מזמן זה לא אביזר שחובשים נגד שמש אלא אביזר חובה אצל כל פאשיניסט. קיר שלם מוקדש לכובעים, כאשר למעלה מ-80 אחוז מהכובעים מגיעים בייבוא אישי שניתן למצוא אותם רק בג'יפה.



חנויות JIFFA:
·         קינג ג'ורג' 4, ת"א  03-5252005
·         בוגרשוב 64 ת"א    03-5322032
·         בוגרשוב 68 ת"א  03-5167478
·         קניון הזהב, (מתחם חדש), ראשון לציון 03-5293818
·         הקניון הגדול, (קניון אבנת), פתח תקווה   03-9444452



אסיים במסר יומי:
"You were born an original. Don't die a copy" - John Mason
עבורי המשפט מעניק השראה להיות הכי אני שאני יכולה.


ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה