יום שני, 6 ביולי 2015

כל פריט מלמיליאן


מי מאיתנו לא שמחה לקבל מחמאות על פריטים שרק נראים יקרים?! הפוסט הזה מוקדש לאלו שאוהבות מציאות. אני מזמינה אתכן להצטרף אלי לסיבוב בשוק בצלאל.



כל ביקור בשוק הוא בגדר הפתעה מוחלטת. אני אף פעם לא יודעת מה אמצא שם. פעם הגעתי ביום טוב שהביאו בגדי מעצבים חדשים עם טיקט, פעם מצאתי חולצות נאוטיקה במאה שקלים אבל לפעמים קורה שאני יוצאת בידיים ריקות. הדוכנים קבועים פחות או יותר אבל תכולתם מסקרנת. 

הפעם שמתי לב לתכשיטים בעשרה שקלים. התעכבתי על הדוכן הזה הכי הרבה זמן. שמחתי שהתכשיטים לא דמו לאלו שמוכרים ברחוב אלנבי ושההיצע היה קטן. אחד או שניים מכל דגם. כמו בבוטיק.
גיליתי תכשיטים מסוימים שמוכרים בקניונים במאה ומשהו, אם לא יותר.







הלאה משם מכרו צמידי פנדורה עמוסים בתליונים בשלושים שקלים לצמיד. אני מניחה שזה לא הפנדורה המקורי ובכל זאת למי שזה לא משנה לה, האיכות נראתה משביעת רצון. בצמוד אליו, חיכה אוסף אחר של תכשיטים שאתלהב ממנו. 





ליד הדוכן שמכר פראו ב-12 שקלים, הבחנתי בחצאית תחרה שעלתה עשרה שקלים, מכנסיים עם קיפול א-סימטרי בשלושים ובגדי ים בעשרים שקלים לפריט. ברגע שהמשכתי צפונה גיליתי דוכן אחר שמכר ביקיני בחצי מחיר מהקודם. מזל שלא קניתי על הדוכן הראשון שראיתי.





המלצה אישית/משפחתית על הדוכן של הארנקים בחמישים שקלים. הם מרווחים, דמוי עור ועמידים. גם התיקים נהדרים.





קרוב אליו נמצא דוכן ובפנים גם חנות שמציעים בגדים מכל מיני חברות ומידות ב-30 שקלים. שום דבר לא ממוין והכל עמוס בערימות ענקיות.
לי אין סבלנות לפשפש אולם שתי בנות שעמדו לידי יצאו עם שלל לא רע בכלל. לי נותר רק לפרגן להן על התושייה.



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה