יום רביעי, 24 ביוני 2015

3 חנויות נעליים



כשסיימתי לסדר את ארון הנעליים ולאחסן את החורפיות עד לטפטוף הבא, גיליתי עובדה מעניינת. יש לי אוסף שנע על סקאלת הצבעים כולה אך אין לי אפילו לא זוג אחד של סנדלים שחורים!
איכשהו אני תמיד מסתנוורת מהצבעוניות השמחה שיש לקולקציות הקיץ להציע , בוחרת בה ושוכחת לגמרי שצריך קצת בייסיק בארון.

שלוש חנויות בקונספט חדש:

הצברית:  טבע נאות

בדיזינגוף 120 בתל אביב נפתחה חנות מיוחדת של טבע נאות.

עיצוב החנות בוצע בפרויקט משותף של חברת טבע נאות עם סטודנטים מצטיינים מלימודי המסלול לעיצוב פנים בשנקר. הקירות הושארו חשופים בבטון אפור ויש שימוש עדין במתכת, עורות ועץ. לי זה הזכיר את האווירה של דיזינגוף, רחוב שלא מפסיק להתחדש מבחינה אופנתית ועדיין נע בין ישן לחדש.
מה מיוחד בחנות? בעיקרון לקחו את הדגמים הקלאסיים המובילים עם מדרס השעם המפורסם והלבישו אותם במגוון רחב מאוד של צבעים וטקסטורות וסוליות צבעוניות. לכל דגם יש מעל 20 עיצובים שונים. מדובר במהדורות מוגבלות שנמכרות באופן בלעדי בחנות בדיזינגוף. המחירים נעים החל מ-279 שקלים.

צביעה בעבודת יד







הסינגפורית:  Charles & keith

רשת חדשה שהתחילה איתי ברגל ימין. עיצובים פנטסטיים, מדליקים ומרתקים במחירים סבירים. נתקלתי בסנדלים שנמכרו ב-160 שקלים ובתיקים שהאמירו לעד 400 שקלים. הרשת שייכת למועדון הלקוחות DREAM CLUB  (אמריקן איגל, מנגו, פוקס, ללין ועוד) מה שאומר שאפשר לצבור נקודות בעת הקנייה ולחילופין להשתמש בהן בתור הנחה.
כשאני אומרת שהמחירים סבירים, אני מתכוונת לזה שנכנסתי לאתר הבינלאומי כדי לקחת תמונות לפוסט והופתעתי לראות שהמחירים שבאתר הם פחות או יותר המחירים של הארץ. משלוח אגב עולה 40 יורו! בקיצור ולעניין ואני לא מאמינה שהמשפט הזה יוצא לי מהפה: משתלם לקנות בארץ.






המתרחבת: CROCS & MORE 
השינוי הכי גדול שיש. קרוקס משנה כיוון ואת שם החברה ומוסיפה למדפיה כמה מותגים אופנתיים עוצמתיים: Blowfish, Bumpers, PAEZ, CUSHEBOOROO, COBIAN, DESIGUAL,  SCHOLL ועוד. 

"NATURAL WORLD"   למשל נושא את תו התקן האקולוגי הבינלאומי "made in green". הנעל מיוצרת בתהליך חימום ייחודי ללא כימיקלים או דבק סינתטי. גוף הנעל עשוי מבד קנבס 100% כותנה וסוליה מגומי המופקת בתהליך טבעי, ללא פגיעה בצמחייה. 200 שקלים לדגם שבתמונה.
אנשים מופתעים לשמוע שהנעליים הצהובות שלי הן לא בנסימון ובכלל של קרוקס. מצאתי שם כמה דגמים לא רעים בכלל שהייתי מצפה לפגוש בחנויות בוטיק אבל במחיר של...קרוקס. 

 330 שקלים Cushe Shakra 


 300 שקלים Desigual מתאים בדיוק ל- P.D.D

(POLKA DOT DISORDER)

 200 שקלים Desigual


99 שקלים SCHOLL POP 


ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם
שלכן,
תמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה