יום רביעי, 29 באפריל 2015

חמישה דברים שאותי משמחים


הדברים שאותי משמחים הם לא רק שיר ממחזמר אהוב אלא כמה דברים טובים שחוויתי ורצתי לספר.



אתחיל בהודעה לאספני Ray-Ban.
להחזיק במשקפי ריי באן זה כמו לעשות קעקוע. ברגע שהתחלת עם אחד, מתחשק לך עוד. החשק הזה בא לידי ביטוי בקולקציות נרחבות של משקפי שמש וראייה במחירים יותר אטרקטיביים תחת מתחמי הפופ אפ שהקימה אופטיקנה במבחר קניונים. חפשו דוכן אדום בקניוני עזריאלי השלום, רחובות, מודיעין, מלחה, גראנד קניון חיפה, אבנת פתח תקווה, קניון חיפה, קניון רמת אביב ודיוטי פרי.
אני חובבת את הדגם המתקפל שנכנס לתוך קופסה קומפקטית שנכנסת לכל תיק. הגמישות של הדגם מרשימה ועם זאת עמידה כמו שאר הריי-באנים. חבל שהסוג הזה בדרך כלל נטמע בנוף של שאר הדגמים הצבעוניים ורק מי שמכיר או ששמע על הפטנט מבקש להתנסות.





מראה איפור חביב עלי ביותר הוא עיניים טבעיות ושפתיים בולטות.
2 יתרונות בולטים לצלליות של חברת ג'ייד: אחד הוא הפיגמנט העשיר ושני, לא משנה עד כמה חם ולח, הצלליות מחזיקות מעמד. המארז  BEIGE GLAMמסדרת IDYLLIC SOFT SATIN EYESHADOW PALETTE מכיל 4 גוונים עדינים שנותנים טון קליל לקיץ.  בעזרתם אפשר להרכיב מראות שונים כיד הדימיון. בתוך קופסה שחורה ומבריקה כשל קופסת הפתעה, מיקמו את הצלליות במרחק מה זו מזו וכך הן אינן מתערבבות. הסידור הזה מאפשר לקחת הצלליות מחוץ לבית ועל נוחות השימוש במברשות רטובות ויבשות כאחד. 129.90 שקלים.

צלליות נוספות של ג'ייד שכדאי להתעכב עליהן שייכות לסדרהCRYSTALLIC LUMINOUS SILKY EYESHADOW . מדובר ביצירת אמנות מתוכשטת במיוחד. הורד משורטט במדויק בזוויות ובפרטים קטנים. כל כך יפה ואסתטי שזה רעיון נהדר למתנה.
הסומק שמזכיר לי חלום ורוד על תיק שאנל:
 IDYLLIC SOFT SATIN BLUSHבגוון TENDER PLUM NO.7



הגיבור התרבותי החדש הוא רובין הוד מודרני. הוא זה שמוכן לוותר על רווחים פוטנציאליים בתמורה להנגשת שירותים לקהל הרחב. כששמעתי לראשונה על המספרה 100MEMET היה לי חשוב להגיע ולראות בעצמי במה מדובר. טיפולים לשיער במאה שקלים?! איפה נשמע דבר כזה?! מהפכה.
למרות שקבעתי תור, בנות לא הפסיקו להגיע. בוגרשוב תחת מתקפה.
אלדר קיצר לי את הפוני שבינתיים ארך והפריע לי בעיניים, קיצר קצוות, דירג את השיער באופן מחמיא, פינק באומברה ולבסוף ארז הכל בפן גלי שהחזיק מעמד חמישה ימים. החשבון: 250 שקלים. 100 שקלים לתספורת+ 100 שקלים לאומברה+ 50 שקלים לפן.

ב- 100MEMET עובדים מעצבים מוכשרים בעלי ניסיון שמציעים החלקה, גוונים, צבע, תוספות שיער, תסרוקות לאירוע ועוד במאה שקלים לטיפול. המלצתי לחברה לבוא להתנסות והיא מצידה הפסיקה לצבוע בבית ומתייצבת במקום כל שלושה שבועות.
בוגרשוב 37, תל אביב. 03-544-5650





ספריי ברק לעיצוב מבית Moroccanoil
לפני חדר כושר, בימים של רוחות או לחות, או כשאני נאלצת להיעדר שעות רבות מחוץ לבית, הספריי הזה מקל עלי את סידור הפוני. הוא עמיד ביותר ולא יוצר מראה מאט/ תחושה דביקה אחרי שהוא מתייבש. להיפך, הוא שומר על הברק, השיער רך והריח שהספריי משאיר אחריו......התמכרות.
 330 מ"ל, מכיל שמן ארגן.





הקולקציה החדשה של Havaianas מבשרת על על כל הטוב בקיץ. מהדפסים מנומרים, פסים, נקודות, פרחים, תחרה, משחקי צבעים ועד קישוטי סברובסקי וניטים. עיצובים שמחים בנוחות המוכרת.
מחירים לצרכן: החל מ- 50 עד 130 שקלים.

להשיג בחנויות "הוויאנס": דיזינגוף 81 ת"א, שינקין 14 ת"א, קניון הזהב ראשל"צ, קניון בת-ים, אייס פארק אילת, קניון מלכת שבא. גם ברשתות "מגה ספורט", H&O, ספורט ורטהיימר, הוניגמן ילדים ,TNT  והמשביר לצרכן.  





ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

2 תגובות:

  1. וואו. השיער משגע. וגם את השרשרת הברבורים שלך אני חומדת...

    השבמחק
  2. כאילו שאני צריכה עוד איפור אבל אני נורא נמשכת לקוליקציה החדשה של ג'ייד.

    דוגרי.

    השבמחק