יום ראשון, 5 באפריל 2015

נבחרת בקרת הנזקים לאחרי החג


כל כך חיכיתי להגיע לרגע הזה, להיות אחרי החג.
מצחיק לחשוב שפעם הייתי מתבאסת מהמחשבה שעלי לנקות את הבית באופן יסודי. זה היה מרגיש כמו עול גדול. היום זה כבר בא לי בטבעי. עובדה- אני מנקה לבד מבלי עזרה של אף אחד ואני נהנית. אם אני מפנה זמן במיוחד לניקיונות ותיקונים לבית, אני עושה את זה על הצד הכי הכי טוב ומשקיע שלי. ברגע שהניקיונות מסתיימים והסדר שוכן בממלכה, ההרגשה הכיפית של החג מחלחלת ומפנה רגשות עכורים.

קיבלתי עצה טובה מחברה שמתעניינת בתורת הנסתר. היא אמרה לי להדליק נר ריחני בחדר בכל פעם שאני רוצה לשנות אווירה או לשקוע במחשבות. הנר, היא הסבירה, יפיץ אור ויסלק אנרגיות שגורמות למתח.

נתקלתי בסופר פארם בנר מחליף צבעים של איירוויק במחיר מבצע 20 שקלים במקום חמישים. המוצר החמוד הזה גם יוצר מצב רוח רומנטי וגם דואג לריח חגיגי של וניל. אווירה טובה ונעימה כפליים.




היו לי שבועיים לחוצים ועכשיו כשהחג עבר ואפשר שוב לנשום, אני מחזירה לגוף שלי אהבה ופינוקים כאות תודה על המאמצים שהשקענו.

רגליים- קרם לשיקום מיידי לעור יבש של שול
54.90 שקלים ל-60 מ"ל. במילה אחת: מצוין. מקיים את ההבטחות ללחות לחות לחות. נותן תמורה מלאה בעבור המחיר.




SKIN FOOD של WELEDA
חברת WELEDA  היא החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרי טיפוח צמחיים ואורגניים. היא מפוקחת ומאושרת על ידי תקן NATURE שהוא תקן האיכות המחמיר ביותר למוצרי קוסמטיקה צמחיים העושים שימוש במרכיבים ממקור אורגני.

בכמה מילים: מוצר רב תכליתי. חובה בכל בית.

הפורמולה של הסקין פוד מכילה שמן חמניות, שקדים, אמנון ותמר, קמומיל ורוזמרין. ללא חומרים משמרים, ללא חומרי צבע וריח מלאכותיים ואינו נוסה על בעלי חיים.
זהו קרם שמיועד לכל מטרה ולכל איזור בגוף שסובל מיובש. מגן על העור מפני יובש כרוני ועקשני שלא עובר בקלות. עם זאת, לא הייתי ממליצה למרוח אותו על הפנים שכן הוא כבד ושומני מדי לעור העדין של הפנים.

מדובר בטיפול אינטנסיבי ומרגיע לעור סדוק כמו מרפקים, כפות ידיים וכפות רגליים. זאת פעם ראשונה שאני משתמשת במוצר של החברה ומרוב שאני מרוצה מהתוצאות, אני מסוקרנת לנסות מוצרים נוספים של WELEDA.

65.90 לתכולה של 75 מ"ל. להשיג בחנויות טבע כמו "אניס", "עדן טבע מרקט", "קסטל" ו"ניצת הדובדבן" וברשתות הפארם (במחלקת הטבע).
בחודש אפריל ינתנו 30% הנחה על הסדרות לטיפוח עור הפנים (ניקוי, איריס, ורד הבר, רימונים ושקדים), סדרת הטיפוח לגבר וסדרת הרימונים לעור הגוף.




ניקוי עור הפנים-  Rice Exfoliatorשל ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה.

במילה אחת: ג'נטלמן. קשוב לבעיותייך, לא מפריע ולא מזיק.

פילינג המשלב אבקת אורז, שיבולת שועל וחומצה סליצילית לניקוי עדין של עור הפניםEster C Daily Rice Exfoliator פועל כסבון ומנקה לכלוך וכפילינג עדין להסרת תאים מתים.    

Ester C הוא נגזרת של ויטמיןA  המופקת מגלעין המשמש שאינה גורמת לגירויים.

הפילינג מתאים לכל סוגי העור. לערבב כמות קטנה עם מים, למרוח על הפנים, לסבן ולשטוף מיד. אני משתמשת במוצר על בסיס יומי, בוקר וערב ולאחריו קרם לחות. המוצר מתאים לכל סוגי העור לשימוש יומיומי.278 שקלים ל- 200 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי.



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

תגובה 1: