יום שלישי, 31 במרץ 2015

בשמים וקינוחים. חטאים למתנות חג

איך שלא אסתכל על זה, בחגים הכי כדאי לקנות בשמים. ההשקות החדשות מתרכזות בתקופות הללו אז מוצרים חדשים צצים על המדפים וישנם מבצעים טובים, גם על סטים של בושם וקרם גוף.

בשמים זה כמו ריח של אפייה, של עוגה שהרגע יצאה מהתנור והריח כובש כל חלקה טובה בבית. ריח שתמיד כיף לשהות בצל הענן שלו.

3 בשמים למותג  :DESIGUAL



250 שקלים ל-50 מ"ל. 350 שקלים ל-100 מ"ל.
FUN – פירותי תוסס נקי.  LOVE- פרחוני מרענן.  SEX- אוריינטלי כובש.
עיצוב בקבוקי הבשמים תואם להדפסים הפרועים על גבול הפסיכודליים שאופייניים למותג. הבקבוק צבעוני ועליז, כמו הסוכריות העגולות הגדולות על מקל שאני אוהבת.


הדימיון הזה הוא שהביא לי את הרעיון לפוסט. לשלב מתוקים עם בשמים.



VIVA LA JUICY GOLD COUTURE
אחד הבשמים המוצלחים של ג'וסי קוטור. אני מאוהבת בעיצוב שלו. כזה בקבוק חתיך, הסרט הנקודתי מוסיף לבסיס המוזהב ואתן יודעות עד כמה אני מחבבת פולקה דוט. מיקמתי אותו במקום מכובד- מעל המיטה במדף לבן משופשף דקורטיבי בסגנון פרובאנס.
שילוב קלאסי של יערת דבש, יסמין סמבק, ענבי פרא, ענבר זהוב, תמצית וניל וקרמל.
לי הריח מזכיר תאווה חייתית. כשמתחשק להתנפל על צנצנת הנוטלה ורק ללקק שוקולד עם האצבעות, בלי לתת הרבה דין וחשבון למחשבון הקלוריות.
329 שקלים ל- 100 מ"ל. גרסת  e.d.t




GIVENCHY מציגים Ange ou Demon:
בשתי מילים: שובה לב.
מארז אחד עם שני בקבוקים שמשלימים אחד את השני. בקבוק אחד שהוא הבושם Ange ou Demon.
זכוכית שקופה בצורת קמע שמכילה יסמין, מושק, פצ'ולי וענבר המציתים חושניות כובשת בצבע ורוד רך.
הבקבוק השני קטן בגודלו ועטוף באריזה שחורה מבריקה כמו תכשיט. ה- Accord Illicite הוא "התמצית האסורה" שאחראי להעצים את שובל הבושם Ange ou Demon. זהו לא בושם נוסף אלא תמצית מרוכזת שמתווספת לבושם ומיועדת לאירועים או יותר נכון לרגעים חשובים. מומלץ למריחה מאחורי האוזניים, במחשוף ובשורשי כף היד.
כפי שאת לא נותנת את הלב שלך לכל אחד, כך תשתמשי ב- Accord Illicite.
מארז של בושם 40 מ"ל+ תמצית 4 מ"ל נמכר במחיר מבצע של 333 שקלים עד סוף אפריל.
מארז של בושם 75 מ"ל+ תמצית 4 מ"ל נמכר במחיר מבצע של 474 שקלים.

 

 


La Vie Est Belle by Lancome

בבקבוק שמדמה חיוך קריסטל שברירי, נחים להם בנוזל ורוד רך מרכיבים שכאילו נלקחו ממתכון לנעורים נצחיים: מגנוליה, שקדים מתוקים, אגס, איריס, יסמין, פריחת התפוז, פטצ'ולי, עם נגיעות של וניל ופולי שעועית טונקה.   
ניחוח פרחוני e.d.t שעטוף בסרט אורגנזה בגוון אפור פנינה. החיים יפים לפי לנקום והם מאוד אופטימיים.   495שקלים ל-50 מ"ל.



Chance Eau Fraiche שאנל

הקלאסי. חבר האמת שמלווה אותך לאורך שנים. גרסת ה-או דה טואלט כמובן. משהו שנע בין עוגת שוקולד קלאסית לבין עוגת חתונה שמעידה על קשר רב עוצמה. בין הרכיבים אשכולית וברגמוט, ורד, גרניום, נרקיס, יסמין. בארץ אין מבצעים על שאנל והמחירים מתחילים מ-600 שקלים. אני קניתי 50 מ"ל ב-50 יורו בדיוטי פרי ביוון.  





ROGUE LOVE by Rihanna
הניסיון של ריהאנה לבקבק אהבה ראשונה ופרחונית. תווים עליונים: הדרים ואפרסק המשתלבים עם פירות יער. לב הבושם מכיל יערה, יסמין וסחלב וקוקוס. על הכל מנצח הבסיס שהינו וניל וענבר.

אף אחת לא שוכחת את האהבה הראשונה שלה. את הפרפורים בבטן, הביישנות והתמימות, דפיקות הלב, המחשבות הבלתי פוסקות על כמה שהעולם מתוק ויפה.
עבורי הבושם הזכיר רגע שקיבלתי מקל אימתני, כפול ומכופל עם שערות סבתא ורודות מהדייט שלי.
האריזה נקייה יחסית לתדמית הפרועה של ריהאנה- בקבוק בהיר כשהתחתית מעוטרת בזכוכית מחודדת כשל ניטים.
229 שקלים ל-125 מ"ל.


Chloe by Chloe  E.D.P
הריח שלו חזק יחסית, אני תמיד צוחקת שמזהים את הריח בדלת עוד לפני שאני נכנסת לחדר. הוא מודיע על בואי. על פניו הקלואה נראה עדין ואלגנטי ובפנים יש הפתעה בתצורת ריח נוכחותי ועמיד.
הבושם מורכב מפרחי פריסיה, ליצ'י, ורד, שושנת העמקים, מגנוליה, ענבר וארז וירג'יניה. בפסח האחרון מצאתי במשביר לצרכן סט של הבושם וקרם גוף, 50 מ"ל שניהם, במחיר מבצע של 380 שקלים. רכישה שאני נהנית ממנה עד היום.  


2 תגובות:

  1. הפלת אותי מההשקעה - שאפו

    השבמחק
  2. אני עכשיו התמכרות לאינסולנס של גרלין. מריח כמו בגן עדן.

    השבמחק