יום רביעי, 11 בפברואר 2015

הפרויקט הכי טוב שאעבוד עלי הוא אני



מה גיליתי על עצמי בחודשים האחרונים?
שאני נהנית מאתגרים
שעדיף פילאטיס מכשירים על פני קפיצות או אירובי
יוגה אנטי גרוויטי זה ה-דבר
יותר מ-TRX
אני דוחפת את עצמי עוד ועוד, קדימה!
בשביל כמה שעות אימון בשבוע, אני בוחרת את המדריכות הכי קשוחות . זה לא שיעור טוב מבחינתי אם לא עברה בראשי המחשבה למה אני עושה את זה לעצמי J

 

בכל אימון אני נותנת את כל כולי. מתנתקת מהעולם ומתרכזת בלעשות את התרגילים בצורה הכי טובה שאפשר. אני לובשת רק בגדים מבד מנדף זיעה, אחרת ארגיש כמו סמרטוט סחוט. I DON'T SWEAT, I SPARKLE.
זאת אולי הסיבה למה אני תמיד צריכה בגדי ספורט ובכמויות.


"נבחרת בלוגריות האופנה של ישראל" התכנסה בהולמס פלייס עזריאלי להשיק את קולקציית הספורט של פוראבר 21.
אולי לא נביא איזו מדליה באולימפיאדה אבל בלעשות כיף אנחנו מצטיינות. פגשתי לראשונה בנות אהובות שאני עוקבת אחריהן באדיקות בעולם הוירטואלי. זה היה מפגש מעט אגרסיבי אבל מהנה בטירוף. איפה עוד יוצא לי לקפץ על כדורים גדולים או לחוג במעגל גומיות בחברת יפות עם מצב רוח בשמיים?!

וכשאני אומרת שהמפגש היה אגרסיבי, אני מתכוונת שהגענו לפרוק אנרגיות בשיעור עיצוב דינמי כשהדרס קוד המחייב לאירוע הוא בגדי הספורט של פוראבר 21.





חשבון פשוט:
טייטס בגווני כחול: 48.90 שקלים.
חזיית ספורט עם בונוס- פוש אפ רציני: 52.90 שקלים.
גופייה: 44.90 + עליונית תואמת: 119.00 שקלים.
ב-265 שקלים אני לובשת אאוטפיט ספורטיבי שלם מבד מנדף זיעה.

בלי מבצעים או הנחות סוף עונה. זה המחיר. על הדרך קניתי עוד טייטס בגווני אפור/ שחור וחזייה נוספת. זאתי עם הפוש אפ והסגירה המיוחדת בצורת X  כפול בגב. תמיד טוב שיהיה.


מה קודם למה? אם מרגישים טוב גם נראים טוב או אם נראים טוב מרגישים טוב? אני הרגשתי נפלא בכל המובנים.
מתאים לי הלוק הספורטיבי?




את הפריטים ניתן להשיג בסניפי הרשת : קניון הקריון, קניון גרנד באר שבע, קניון עזריאלי ת"א וקניון מלחה ירושלים.



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה