יום שני, 2 בפברואר 2015

זה בראש שלך וזה רק נדמה לך. הכתומות עושות את גל חלפון

אני רוצה למסור תודה רבה על התגובות המפרגנות שקיבלתי בעקבות הפוסטים האחרונים. אתן והגוגל אנליטיקס שמודד את תנועת הקוראות, הצלחתן להפתיע אותי, מעבר למה שחשבתי.



מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד הייתי מוקפת בחברות. אף אחת מהן לא מרוצה מהגוף שלה.
נעשיתי מודעת לקשיים ולחששות של חברותיי האהובות, עוד בילדותי, כשהיינו שואלות בגדים אחת מהשנייה לקראת היציאה בשישי בערב.
עד היום, כשאני מלווה את חברותיי לקניות ואני מצליחה להלביש אותן בצורה מחמיאה, חוסר הביטחון עולה על פני השטח והצלקות שהן נושאות איתן ממשקעי העבר אינן נותנות מנוח. הן נשארות בשלהן, עם מה שנוח ועם מה שהן מכירות. גם אם זה מדגיש דווקא את מה שהן היו שמחות לטשטש. 






את הפוסט הזה, שנושאו בוער בעצמותיי כבר חודשים, אני מתרגשת לכתוב.
אני בלוגרית אופנה שבוחרת לכתוב על דברים יפים. הם מעניקים לי השראה וחדוות יצירה. אני אוהבת בגדים, נעליים וקוסמטיקה. המון קוסמטיקה אבל באותה נשימה יודעת שהם מקיימים אידיאל יופי שלא קיים. חזון שכדי להגיע אליו צריך לעבור השתלות, דיאטות, ניתוחים וריטוש בתוכנת פוטושופ.


אם לא הייתי מקבלת את עצמי כמו שאני,
אם לא הייתי מרגישה אהבה עצמית,
בטוח שהייתי אישה לא מאושרת.


גוף אחד יש לי ואיתו עלי להישאר עד סוף ימי חיי. הגוף הזה הוא מתנה בלי פתק החלפה. איתו אני מנהלת יחסים קרובים אך גם רחוקים. יש חלקים מסוימים שאני מחבבת ויש חלקים שהייתי רוצה שייראו אחרת.

ובתוך מערכת היחסים הסוערת הזאת, לא הייתי מסוגלת לחיות בתוך גוף שאיני שמחה בו.
רק המחשבה שחלק גדול מהזמן שלי והמאמצים היו מתבזבזים על משהו לא ריאלי, גורמת לי להרגיש תחושות איומות של תסכול.

תעשי רק מה שאת אוהבת 
רק מה שאת חושבת 
שיהיה לך טוב. 






"הכתומות עושות את גל חלפון"

סוף מעשה בכוונה תחילה.

אני: אורנה מה דעתך להתלבש איתי אותו דבר?
אורנה: לפורים? בשמחה.
אני: אני חושבת על משהו יותר גדול מתחפושת. בואי נראה לכולן שעם סטיילינג נכון, כל אחת יכולה להיראות פגז.
אורנה: נכון, זה בכלל לא שאלה של מידה. אני בעניין.

וכך נולד לו זוג כתומות חדש לעולם.





כשאורנה ואני שמענו שגל חלפון מעצבת בגדים במידות 34-48 החיבור היה מיידי. באנו, ראינו את הקולקציה, החלפנו תלבושות, הצטלמנו, נהנינו ואני התפלאתי איך הכל נוח לי. כולל המכנסי סקיני.


כל אחת יכולה להעז ולהרגיש נפלא, אם רק תפרגן לעצמה את האפשרות הזאת. המפתח לאהבה עצמית לא קשור לאיזו מידה את לובשת..
את מהממת כמו שאת. כל מחשבה אחרת שאינה תומכת, נמצאת בראש שלך וזה רק נדמה לך...

.



החנות של גל נמצאת במבנה 128 במתחם שרונה- בקומה השנייה מעל קפה לנדוור (הכניסה דרך המסעדה) והכתובת היא אוסולדו ארניה 13, ת״א.
בסוף השבוע הקרוב (5-6-7 בפברואר) יש מכירת יום הולדת למותג בחנות בשרונה וגם ביריד רדי טו וור במתחם התחנה. שקית הפתעה לחברות המועדון בכל קנייה (עד גמר המלאי) 30% ,הנחה על כל הקולקציה הנוכחית ועד 70% הנחה על פריטים מקולקציות קודמות. ההנחות תקפות גם בחנות האונליין.

גל חלפון בפייסבוק    https://www.facebook.com/galHalfon.fashion
זה הלינק לחנות האונליין: http://shop.galhalfon.com/
ולמי שמתעניינת במחשבות על עיצוב, הבלוג של גל: http://www.galhalfon.com/blog/


 ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

2 תגובות: