יום רביעי, 7 בינואר 2015

הקשר בין טומי הילפיגר לביטלס


אם יכולתי לטייל עם מכונת זמן בעבר, הייתי בוחרת לנחות בשנות השישים. שמלות בגזרות נקיות עם כפתורים גדולים במיוחד, חצאיות נפוחות או מיני, תסרוקת קצרה, הדפסים גיאומטריים, ביקיני בגזרה גבוהה, בן זוג אופנוען, מגפיים מחודדי חרטום ועקבים נמוכים. מה רע?


מספרים שעל הקמת המסלול עבדו במשך סוף שבוע אחד ארוך מסביב לשעון. ברי המזל שהוזמנו לתצוגת האופנה אביב קיץ 2015 של טומי הילפיגר, זכו לחוויה מיוחדת במינה בהשראת פסטיבלי המוזיקה של שנות ה-60.
אולם התצוגה עוצב כמחווה לאלבום של הביטלס Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band.
מעל 130,000 פרחים עיטרו את התפאורה למסלול התצוגה. על מרבד הדשא המלאכותי השם HILFIGER  נכתב באמצעות פרחי ציפורן בצבעי טורקיז.






הדוגמניות צעדו לצלילי הרולינג סטונס והביטלס כשהדוגמנית הפותחת את התצוגה היא לא אחרת מאשר הבת של מיק ג'אגר. ברוח התקופה נראו על המסלול תלבושות בסגנון היפי שיק, שכמיות, מעילים מפרווה סינטטית, פסים ומראה צבאי.
התגעגעתן למכנסיים מתרחבים?





ובמעבר לגזרה המקומית, החנות של טומי הילפיגר במתחם שרונה היא אחת המרשימות בסביבה. פרקט עץ, שטיחים מקיר לקיר, רהיטים עתיקים, נברשות גדולות, ספות מעור במראה קלאסי ולפדנטיים שבינינו- סדר מופתי בתצוגת הבגדים. העיצוב מזמין ונעים להעביר בחנות שעה קלה. מסתבר שהקונספט של חנות אחת המאגדת בגדי ילדים, גברים ונשים, הוא נדיר ברשת החנויות הילפיגר. 

שתי הפתעות בקומה האחרונה:
מרפסת גדולה שמשקיפה על שרונה היפה + קולקציית ה-RUNWAY  שרק חנויות נבחרות בעולם זוכות למכור אותה. מבחינת האמריקאים אנחנו מעצמת סטייל.   

כתובת: דוד אלעזר 19 
טלפון 03-6433167 









ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה