יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

בחזרה לקהילה

הי הי
הפעם PASSIONISTA בחרה להתמקד במותגים שעושים את הקצת מעבר למובן מאליו. "בחזרה לקהילה" יספר על האחראים סביבתית וחברתית. אלו שמכוונים את פעולתם הישר ללב הלקוחות, מתוך האמונה שמי שמעניק לאחר מקבל בחזרה את אותה השקעה ואפילו קצת יותר.

באחד הפוסטים האחרונים החמאתי בבלוג לקולקציית הקיץ של רשת כותון. באותה הזדמנות פרסמתי שהחברה יצאה במסע חיפושים לא שגרתי אחרי פרזנטוריות מן השורה שיככבו בקטלוג של קולקציית החורף הקרבה.
"נשים אמיתיות" /האישה שבבגד
נשים בכל הגילאים ומכל המגזרים נרשמו בדף הפייסבוק של כותון והמתאימות הוזמנו לאודישן במשרדי החברה.
אמא של מור ממן, מלכת היופי הנוכחית, נבחרה להוביל את הקמפיין ביחד עם עוד 7 נשים משוחררות, עוצמתיות, שמעוררות השראה כל אחת בדרכה שלה.









בקרוב כשתתפרסמנה המודעות של הקמפיין נוכל להתוודע אל סיפור החיים המיוחד של הנשים וניווכח שהמושג "נשים אמיתיות" אינו מתייחס רק למידות גוף אלא גם אל מה שבפנים- אג'נדה, צניעות ועשייה. בינתיים קבלו טעימה:




וזוהי קריאה לנשים אמיצות נטולות עכבות:
"את לבני נשים" מחפשת אתכן- נשים בכל הצבעים, בכל הגדלים ובכל הגילאים להשתתף בצילומי קולקציית החורף הקרבה.
מהרו להירשם דרך דף הפייסבוק:

לא פעם כתבתי בבלוג על החוויות שלי עם "את הלבשה תחתונה". על הביקור הראשון שלי תוכלו לקרוא בפוסט הזה. בזכותם הבנתי שחזייה חייבים למדוד ולשים לב לדקויות כי אם היא לא יושבת כמו שצריך, רואים את זה מבעד לחולצה ואז כל המראה הכללי מתחרבש.
אם הייתי הולכת לקניות ברשתות אחרות הייתי צריכה להסתפק בגוזייה או בחזייה עם ציורים לילדים, ב"את" מצאתי דגמים סקסיים של נשים, גם במידות מאוד קטנות. למשל דגם TEMPTATION- חזיית פוש אפ בצבע סגול מעושן.
החזייה משולבת בתחרה שחורה ורקמת פרחים בצבעי שחור וסגול.
מחיר חזייה: 369 ₪ מחיר תחתון תואם בגזרת חוטיני:  179 ₪ לסט הזה יש גופייה ומכנסון באותו הסגנון.  לפרטים נוספים www.at4u.co.il





LET'S BE FRIENDS

חברת השעונים  EMBOSS הפתיעה כאשר החליטה להירתם למאבק למען זכויות בעלי חיים והפסיקה את הייצור של רצועות עור. תוך כדי פרסום מחאתי, נוצרה בשנה שעברה קולקציית SAVE THE PLANET .
בקמפיין החדש נתנו את הכבוד לבעלי החיים והפכו אותם לפרזנטורים על מנת להציג אופנה במיטבה כאשר בעלי החיים לצידנו ולא על עורנו!
LET'S BE FRIENDS- לצורך הקמפיין הובאו חיות אשר בסכנת הכחדה בעקבות השימוש הגובר בעורם ופרוותם לייצור מוצרי אופנה.
הקולקציה החדשה עוצבה בהשראת כדור הארץ מחומרים הניתנים למיחזור ו- 5% מרווחיה נתרמים לארגונים למען בעלי חיים. היא מיוצרת במהדורה מוגבלת של כ-500 יחידות לכל גרסה. מחווה נדירה לכל הדעות.






"We Like You Too"- מפומה באהבה:

סקייטבורדים מעוצבים להשאלה ללא תשלום, בהשארת תעודת זהות לעירבון בלבד.
הפעילות הייחודית תימשך עד אמצע אוקטובר בשני בתי קפה: "קפה הבימה" השוכן בשדרות בן ציון 31 בתל אביב ו"הקפה - בבן גוריון" הממוקם בצומת הרחובות שד' בן גוריון ודיזנגוף (שד' בן גוריון 53 תל אביב).
שעות פעילות בתי הקפה: א'-ה' 7:00-00:00, ו' 7:00-18:00, ש' 8:00-00:00.


לקראת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד
תחת הסלוגן "אל תעצמי עיניים! גילוי מוקדם יכול להציל חיים", ללין מציעה מסיכת עיניים מרגיעה לריענון מראה העור שסביב העיניים. מחיר: 19.90 ₪. 50% מהרווחים על המכירות באוקטובר ייתרמו לעמותת אחת מתשע.
את המסיכה אפשר לצנן במקרר לשעה ולהניח על העיניים לרבע שעה. מעולה לפני יציאה ולחילופין אפשר לשקע את המסיכה בקערה עם מים רותחים ולהינות ממראה נטול עיגולים שחורים.


אסתי לאודר משיקה קולקציית מוצרים ייחודית להעלאת המודעות, כאשר 30% מההכנסות מהמכירה ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן. תמורת 160 שקלים תקבלו בתיק איפור ורוד סט Color Collection במהדורה מוגבלת של שפתון Pure Color  בגוון Dream Pink Raspberry , ושני לקים Pure Color בגווני  Berry Hotו- Blushing Lilac


ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה