יום שני, 18 באוגוסט 2014

שניים בשני

שני אקססוריז שלעולם לא אצא בלעדיהם מהבית הם שעון ומשקפי שמש.

יש לי אוסף שעונים בצבעים שונים שאני נוהגת להחליף מדי יום לפי מצב הרוח. אין שעון אחד שמועדף עלי, אני נוטה להשתמש בכולם.
בספינת האם שלי, הלוא היא קניון רמת אביב, יש חנות בגדים בשם GANT  שמתמחה בסגנון מוקפד ואלגנטי. מדי עונה אני מקבלת בדואר את הקטלוג המקסים, לוקסוס של חברי מועדון, שמכיל את כל הליינים של GANT. לארץ מגיעים רק הבגדים ואקססוריז, בחו"ל יש גם קולקציה לבית ולילדים. לאחרונה הוכנסו גם שעונים לחנות. ליין שעוני "GANT TIME" שמיוצר בשבדיה, מתאפיין במגוון רחב של שעוני גברים ונשים בעיצובים קלאסיים, אלגנטיים וספורטיביים.
השעונים מיוצרים מפלדת אל חלד ומצוידים  ברצועות מתכת, עור או סיליקון.
טווח מחירי השעונים הינו 1,290-2,690 ₪.

לגבר 

ולאישה, בחלק מהשעונים משובצות אבני סברובסקי. 


התחדשתי בשעון לבן וברצועת סיליקון, כי "כזה עוד אין לי". היו לי חששות לגבי עמידות הרצועה לכתמים אבל בינתיים החששות התפוגגו.




בבוטיק   You & Eyeבשנקין 40 תל אביב, גיליתי גן עדן למשקפי שמש. יש שם משקפיים שלא ראיתי באף מקום אחר ויותר מזה, מותגים שלא הייתי מודעת אליהם לפני.  




בבוטיק מציעים שירות  למרכיבי משקפי קריאה וראייה, ישנו אופטומטריסט קבוע בחנות אבל תנו לי לספר על המותגים המלהיבים ביותר.

הנה כמה מהם שכדאי להכיר:
Linda Farrow
מותג יוקרה לונדוני שנכנס לתודעת הפשיוניסטים בעזרת אסטרטגיה חכמה של כמה שיתופי פעולה מעניינים במיוחד עם בתי אופנה נחשבים. ליידי גאגא ומדונה נתפסות בעדשת המצלמה לא פעם עם זוג כזה או אחר של המותג. משקפי השמש ומשקפי הראייה כולם מיוצרים בעבודת יד ביפן.





Oliver Peoples
המותג משקף את הסטייל הדרום קליפורני ורבים מסלברטיאי הוליווד מרכיבים זוגות משקפיים של המעצב. עדשת ה- VFX אשר משלבת בתוכה פולורויד, אנטי רפלקס ופוטוכרומטיות, פותחה תחת המותג.



THIERRY LASRY
הוא אחד המעצבים הנחשבים ביותר בפריז.
 Thierry Lasry מקבל השפעות לעיצוביו מדגמי וינטג' ומוסיף עליהם את חתימתו המודרנית והמעט אוונגרדית. כל המשקפיים מיוצרים בעבודת יד בצרפת במיטב המסורת והחומרים, הם מיוצרים מאצטט המיובא מבית מאצוקלי באיטליה.
כל שמות דגמיו מסתיימים באות  Y-סמל לשמו הפרטי ושם משפחתו המסתיימים באות Y.  
הקולקציה של Thierry Lasry מוצגת במספר מצומצם של מדינות בעולם ובחנויות הבוטיק והקונספט הטובות ביותר באותן מדינות.



Anna Karin Karlsson
מהיערות האפלים של צפון שבדיה, הנחישות והחזון של אנה קארין קרלסון בונים קולקציה לתפארת.
בעלי חיים, פרחים והדפסים תלת ממדיים מקשטים את המסגרות והתוצאה היא ביטוי יפה, חזק ושובב. אחד הדברים הבולטים במשקפי השמש הוא הרצון של המעצבת שמשקפיה יהיו מיוחדים מכל זווית אפשרית, כמו פסל שמתבוננים עליו.






italia independent
המותג מיועד לאנשים "עצמאיים" ומשלב אופנה ועיצוב, מסורת וחדשנות.
הסגנון צעיר וייחודי, כזה שיוצר מסגרות מציפויי גומי בגימור קטיפתי, ציפויי קטיפה וקורדרוי, פלסטיק תרמי שמשנה את צבעו בהשפעת חום. היתרון של מסגרות אלו הן משקלן הקליל.




ל- You & Eye מספר חנויות בארץ, לרשימת הסניפים וקולקציות נבחרות  בקרו באתר



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה