יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

ח"ח לכותון


ח"ח לכותון
את התואר חנות חמד אני מעניקה הפעם לרשת כותון.

נכנסתי בעקבות שמלה שקרצה לי מחלון הראוה ויצאתי לקוחה מרוצה.
האוירה בחנות בדיזינגוף עשתה עלי רושם שיש כאן חשיבה רבה להנגיש את חווית הקנייה ללקוחה. החנות מסודרת לפי צבעים, שיטה שאני מנהיגה בעצמי בארון שלי והמוכרת שירתה אותי היטב ובסבלנות. נקודה נוספת ראויה לציון היא שבקטלוג הקיץ כיכבו מגוון נשים מכל המידות והגילים. הרבגוניות בבחירת הפרזנטוריות מעידה על מסר חיובי מאיר פנים- בואי איך שאת.


כמה מעלות טובות לכותון:
הבדים עשויים מחומרים טבעיים
גזרות שמבינות גוף אישה
מידות נדיבות
עיצובים קלילים שכיף ונעים ללבוש בלחות הים תיכונית
"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים"? כל פריט שלהם מתמסר למוטו הזה.


עד סוף החודש כל הקולקציה נמכרת עד 150 שקלים. ניצלתי את סוף העונה והתחדשתי בחולצות ליומיום ובשמלה אחת נהדרת, צבעונית במיוחד. אותה אחת מחלון הראוה.



אם גם את חולמת להיות דוגמנית ליום ולככב בקטלוג החדש של כותון, עשי להם לייק בפייסבוק, עקבי אחר ההוראות ואולי תזומני לאודישן. כמובן ששלחתי בעצמי.










ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה