יום חמישי, 5 ביוני 2014

חמישה ממתקים לפשיוניסטיות

חמישה אקססוריז לגיוון המלתחה:

משקפי ראייה של אירוקה
בחודשים האחרונים הרשת הכניסה לסניפיה משקפי ראייה של המותגים ריי באן, ג'לו ומארק ביי מארק ג'ייקובס.  בדיוק בזמן שגיליתי שאני צריכה משקפיים ללוח בכיתה.
חשוב לציין שברשת  אין  אופטומטריסטים ולא מתקיימות בדיקות ראייה. הצרכנים צריכים להביא עמם מרשם מהרופא או משקפי ראייה קיימים ובאמצעות מכשיר שנמצא בסניפים מועברים הנתונים של העדשות ישירות למעבדה.

הקולקציה צבעונית וטרנדית, רובה אם לא כולה מפלסטיק קל. כשאלו המשקפיים הראשונות שלי היה לי חשוב שלא ארגיש אותן. מדדתי כמה זוגות והם היו נוחים ולא הרגשתי אותם על האף. בסוף בחרתי בזוג של המותג JELLO  בצבע סגול כשהמוטות בצבע כתומות בסגנון הקולור בלוק שמככב עכשיו.
המחירים נוחים ונגישים: 500 שקלים למסגרות הראייה של ריי בן (כולל עדשות), 400 שקל לקולקציית המסגרות של מארק ביי מארק ג'ייקובס ו-200 שקל למסגרת כולל עדשות של המותג ג'לו. המחירים תקפים עד למספר מינוס 4 וצילינדרים מינוס 2.



נעלי בובה של גרנדחה
מסתבר שלמותג הסנדלים הברזילאי יש גם נעלי בובה. כשהמוכרת ברחוב שנקין 9 בתל אביב המליצה נמרצות על הדגם הזה ואמרה שקיבלה עליו הרבה פידבקים טובים מלקוחות, הייתי סקפטית. עכשיו אני מודה לה שהתעקשה ובזכותה קיבלתי החלטה נכונה.
הגימור שלהן קטיפתי ולמרות שהעקב שטוח, הרפידה מרופדת היטב. הן נוחות נוחות נוחות. אני יכולה להעביר איתן יום שלם ולא להרגיש את כפות הרגליים משוועות למנוחה. הצבע הכחול חביב עלי במיוחד ומאוד שימושי עם ג'ינס כהה.






שעון SWATCH
למרות שאפשר להסתפק בשעון בסמארטפון, אני מאלה שימשיכו עד קץ הימים לענוד שעון על פרק היד.
הקולקציה הקייצית של SWATCH נותנת במה לטקסטורות מעניינות. אני בטוחה  שזה לא יפתיע אתכן לשמוע שאני חובבת הדפס פולקה דוט וכמובן שהתלבטתי עליו אבל בסוף החלטתי ללכת על משהו אחר שחדש לי- פסים. ולמען ההגינות אציין שגוף השעון מנוקד ורצועתו פסים שחורים. 350 שקלים.




טבעת SWATCH BIJOUX
רק אני שמתי לב שפעם היה סטנד שלם בחנויות של סווטש שמוקדש רק לתכשיטים? נדמה כי נעלם מהתצוגה.
קורה לכן שאתן נדלקות על משהו והראש שלכן לא ירגע עד שתשיגו אותו? זה הסיפור שלי עם הטבעת הזאת. 


לפני חצי שנה ראיתי אותה בסניף סווטש בעזריאלי במחיר מבצע, אהבתי מאוד את הבלינג בלינג שהיא יצרה ולצערי השארתי אותה מאחור. כעבור כמה שבועות חזרתי לסניף וכבר לא נשאר ממנה. אחרי כמה חודשים כשהייתי בסווטש בקניון שבעת הכוכבים והתחדשתי בשעון הפסים, שאלתי על קולקציית התכשיטים. הם לא מוצגים לקהל הרחב וצריך לבקש מהמוכרת להוציא אותם במיוחד מהמגירה. למזלי נמצאה הטבעת, הייתה קטנה והוזמנה לי המידה הדרושה משוויץ. הבלינג בלינג הגיע בדיוק לחג. מתנה ממני אל עצמי ב- 250 שקלים.
הטבעת עשוייה ממתכת אל חלד, על הגוף יש 8 אבני קריסטל שזזים עם כל תנועה של היד ומפיצים אור ואהבה כשאור מתנגש איתם. לא סתם בחרו לטבעת הזאת את השם love explosion.



נטע שדה
מלאכת מחשבת. הקפדה טוטאלית על פרטי הפרטים. כך אני בוחרת לתאר את התיקים והארנקים של נטע שדה. ניכר שיש התכווננות לאיכות עור גבוהה, עיצוב פנימי מאורגן, קישוטים שמוספים בהדרגה, כמעט בבחינה ש- LESS IS MORE.
ברשותי ארנק שבן שלוש וחצי שנים והצבע לא דוהה ושומר על גזרתו נאמנה. לכל כרטיס יש מקום ייעודי ומסודר. ברשותי גם תיק גב של המעצבת שנראה יפה יותר ככל ששמים בו יותר דברים. יש בו כיסים פנימיים משני הצדדים ונדמה שאפשר להכניס בו הכל, גם לפטופ 12 אינץ'.



מהקולקציה החדשה מצאו חן בעיניי תיקי "הפבלובה". סלי עור מקושטים בשני סרטים מכל צד. סלים שיכולים לשמש כתיק עבודה ללבוש לא רשמי, קליל ובוהמי וכמו "הפבלובה" הם קלים ופריכים ללא בטנה, כך שהמרקם הטבעי של חלקי העור חשוף. עם זאת הם "מפונקים" בכיס פנימי נשלף ובתאי בד פנימיים המקלים על הסידור והתמצאות.
גזורים בצבעים: פסטל- ורוד, תכלת חאקי וצבעי האדמה: חום אפור חמרה אדום ושחור.




ארנקים 300-596 ₪; תיקי קלאץ׳ 500-650 ₪ ; תיקי עור 750-1200 ₪

אינסטגרם: NETASADEDESIGN


ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה