יום שני, 2 ביוני 2014

שתיים בשני- חנויות הלבשה תחתונה שחייבים להכיר



היום אספר על שתי חנויות הלבשה תחתונה שכדאי לפקוד.

קודם כל "את"
זוכרות את מפגש ההיכרות שלי עם הרשת? לפעם הראשונה שלי

הגעתי לחנות בעקבות המלצה של חברה, נקרא לה בשם מידה F. כמה התרגשתי כשגיליתי שגם מידה B יכולה להתהדר בחזיות תחרה סקסיות ולוותר על כל החזיות הילדותיות שהיו לי.
בעקבות אותו ביקור ובזכות המוכרת ששינתה את גישתי, אני, שמזמינה כל מה שאפשר און ליין מחו"ל, הבנתי שחזיות חייבים למדוד לפני הקנייה. יש כ"כ הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון שלא הייתי מודעת אליהם לפני הביקור והם עושים את ההבדל הנחוץ מבחינת נוחיות ונראות חיצונית.
בלב שלם אני מאמינה שכל אישה בכל מידה ובכל מבנה גוף תוכל למצוא את מה שהיא מחפשת ב"את". מגוון החזיות עצום וכך גם שלל הצבעים הנועזים שבהיצע.



לקראת עונת החתונות חיפשתי חזיית סטרפלס ובחנות בדיזינגוף התאימו לי חזייה שלא משטיחה. הגימור שלה ללא תפרים ומשתלב עם צורת הגוף כך שאפשר ללבוש את החזייה מתחת לשמלות צמודות. 360 שקלים.



אחת מתשע
כ- 4200 נשים מאובחנות מידי שנה כחולות בסרטן השד.
חלקן עוברות כריתה מלאה, חלקן כריתה חלקית ויש שעוברות כריתה ושיחזור.
לאחר כל אחד מהניתוחים הנ"ל יש צורך בחזייה ייעודית מתאימה עם או בלי פרוטזה, לפי אופי הניתוח.
הפרוטזה מדמה שד טבעי, בצורה, במגע ובמשקל. החזיות לפרוטזות חייבות להכיל את הפרוטזה בהתאמה מלאה ולהחזיק אותה במקום. החזיות חייבות לתמוך ולפזר עומסים במידה שווה על מנת שיתנו מראה טבעי לכל איזור החזה.
באת לבני נשים, הן הפרוטזה והן החזיה מותאמות אישית ללקוחה על ידי צוות מקצועי שעבר הכשרה מתאימה.
השירות אישי ודיסקרטי עם ליווי גם לאחר ההתאמה.  
לקבלת ייעוץ אישי ופרטי, ניתן לתאם פגישה בחנות הקרובה לבית הלקוחה לפני או אחרי שעות הפעילות של החנות וצוות מיומן ומקצועי יגיע על מנת לעשות את ההתאמה ברגישות ומקצועיות.  1-800-200-234


לא רק השירות הכנה והנכונות למצוא פיתרון לפרטים שמפריעים לי, גורמים לי לחזור ל"את". לרשת יש עוד כוכב בלעדי לה: בגדי הים של SCANDALE הצרפתי.
בגדי הים מיוצרים מבדים חזקים ומחטבים במיוחד.
הקו המנחה מותאם לקימורים של הגוף הנשי.
הסגנון אלגנטי.



כשמדדתי את בגד הים השלם בהדפס מניפה, אמרו לי למשוך את הבגד למעלה בחזקה כאילו זה מחטב. בפועל זה היה קל ממה שהיה נדמה לי. הבד נמתח ולא נאבקתי כמו שבדר"כ קורה לי עם מחטב. מכיוון שאני חובבת צבעים, ביקשתי לאמץ את בגד הים בסגנון ביקיני רטרו האדום שבתמונה.
החזייה שלו מגיעה עם רצועות נשלפות ואפשר לקשור אותן במספר דרכים. אני חייבת להגיד שהחלק התחתון של שני הדגמים אוסף את כל התחת והבד מכסה את כולו.  אני. פשוט. מאוהבת. 


מבטיחה ואפשר לתפוס אותי במילה שאצרף תמונה שלי בבגד הים האדום ברגע שאחנוך אותו בים.  


לרשימת החנויות המלאה:
WWW.AT4U.CO.IL
או דרך הפייסבוק – את לבני נשים




ETAM   המותג הצרפתי פתח חנות ראשונה בארץ בדיזינגוף סנטר. משער 5 לרדת לקומה התחתונה, מול מגנוליה ולא תפספסו.
המותג יורה לכל הכיוונים ובחנות הגדולה ישנה בחירה גדולה בין סגנון קלאסי, צעיר, נועז, אופנתי, רומנטי או לכלה.



קטגורית בגדי הים מציעה מבחר רחב של גזרות  סטרפלס, חזיות משולשים, בגדי ים שלמים ובגדי ים בסגנון הטנקיני המוצעים במגוון בדים איכותיים ובדי מקרמה מחטבים. בגדי הים מגיעים במגוון הדפסים הנותנים מענה רחב לטרנדים העונתיים החל מטרנד הפסים ועד הטרנד האתני, הניתנים להשגה במבחר רחב של צבעי הקיץ הבולטים העונה אפרסק, תכלת, כתום ועוד.


דווקא קטגוריית בגדי הפנאי הפתיעה בגדול ונחקקה לי בראש. הבגדים מיועדים ליומיום, לפעילויות בבית אבל מרוב שהם נראים יפים ואופנתיים, בשמחה אאמץ אותם לכל מטרה. ההדפסים השולטים הם סמיילי, חיות, פרחים ופייזלי (בנדנה). האביזרים המשלימים מקסימים עוד יותר בעיניי.
נשים יותר בוגרות ימצאו בדי ויסקוזה, משי וסאטן משולבים בתחרות.



טווח מחירים ומידות:
חזיות: (הלבשה תחתונה ובגדי ים): 70-90 קאפ: A-E מחירים:99.90-239.90
תחתונים: (הלבשה תחתונה ובגדי ים): 36-44 מחירים:49.90-129.90
בגדי פנאי: XS-XL מחירים:59.90-299.90 



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה