יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

על חמישה חושים שעשו לי את השבוע

הי הי הי
יחסית לשבוע שעבר, הימים האחרונים עוברים לי בעצלתיים. בסוף השבוע האחרון הסתגרתי בבית עקב מזג האוויר הפרוע שפתאום הגיח משום מקום. שישי שבת נהניתי מחברתו של בן זוגי, הסערה שהתחוללה מחוץ לחלון חיזקה את מה ששרר בלב ותרמה לזמן איכות זוגי, כזה שמזמן לא היה לנו. תוכניות ומפגשים עם חברים התבטלו וככה מצאנו את עצמינו סגורים בבית מבלי אף סיבה לצאת החוצה. יחד בישלנו, התכרבלנו מול הטלוויזיה, העברנו את הזמן במשחקים עם ה-WII, אפילו הספקתי לסיים ספר וחצי ולצפות ברוחות מחריבות את גינת התבלינים שלי (הנענע והלואיזה עדיין לא חזרו לעצמן).
היום בן הזוג חוגג יום הולדת ואני מנצלת גם את הפלטפורמה הזו לאחל לו מזל טוב ענקי ממני. אמנם יש לנו עוד סוף שבוע שלם של חגיגות אבל הכי הכי בא לי לבלות עוד סערה כזאת איתו.

ובינתיים בימים שגשם אין ורק הקור נשאר, כל אחד חזר לעבודתו-הוא ואני גיליתי 5 דברים נהדרים חדשים.

חוש הראייה- הלבשה תחתונה
מסתבר כשמעיזים לצאת מגבולות תל אביב יש הפתעות ואני מתכוונת לקניון רחובות, ליתר דיוק ל"את"- חנות שמתמחה בחזיות.
לחפש לעצמי חזיות זה כמו ללכת לקנות בגד ים. התוצאה תמיד זהה- אני אף פעם לא מרוצה. תמיד מרגישה לא בנוח ומתבאסת מהחזייה, מאיך שהיא נראית מתחת לחולצה, מהגוף שלי... חוויה מאוד לא נעימה. הייתה חנות מסוימת שבה מצאתי דגם שאהבתי, הוא לא היה מושלם אבל ברירת מחדל די טובה, מדי כמה חודשים הייתי באה לקנות עוד צבע מאותו דגם וההסדר הזה היה לי נוח עד שאותה חנות הפסיקה לייבא את הדגם האהוב עלי ומאז המצב לא ממש השתפר. ניסיתי להזמין כמה חזיות באתרים באינטרנט אבל אחרי ניסיונות לא מוצלחים הבנתי שאולי אפשר להזמין ה-כ-ל און ליין ברשת אבל חזיות מוכרחים למדוד. אי אפשר לאמוד מראש אם הברזלים ילחצו, אם יש זוית שמיקמו אותה דווקא בדיוק על הפיטמה והיא מאוד בולטת או שהריפוד אינו מספיק או יותר גרוע, גס ונפוח כמו ספוג.
הגעתי ל"את" בעקבות המלצה של חברה שהיא בכלל מידת חזייה E, שנות אור מהמידה שלי. בזכותה הכרתי את החנות אז הדס- תודה, יש תמורה בעד חזה ענק :) בגלל שהייתה לי חוויה מוצלחת בחנות, אני מפרגנת מכל הלב ומעניקה ל"את" את התואר ח"ח (חנות חמד).


זאת אחת החנויות החינניות שראיתי בתחום ההלבשה התחתונה- מעוצבת בצבעים רכים שמזמין להיכנס ולחקור כל פינה, מצד אחד כל ס"מ בחנות מנוצל היטב והמבחר ענק עד שמתבלבלים ומצד שני את מסוקרנת לגלות עוד ועוד מוצרים. החזיות ממוינות לפי מידות וכל מידה מוצעת בעשרות אפשרויות עיצוב שונות ובאין סוף צבעים. רק לחזיות פוש אפ במידה שלי היו מעל 40 דוגמאות וצבעים. למזלי שהכל מסודר יחד והיה קל להתמצא. אגב, כששאלתי מה המידה הכי גדולה בחזיות אמרו לי שיש בחנות עד היקף 100 ס"מ ועד קאפ F (!).
המוכרת נתנה לי שירות מעולה, לא העמיסה עלי סתם דגמים, הבינה בדיוק איזה סוג חזייה אני מחפשת והייתה מקצועית מספיק להפנות את תשומת ליבי לאיזורים בעייתיים. בזכותה למדתי את ההבדלים בין חזיות שיושבות סבבה לבין חזיות שמתאימות לי כמו כפפה. אחר כך שמתי לב בחנות לשלט הבא שהוא כנראה עושה את ההבדל ונותן תמריץ לשירות מהלב:


שמחתי לראות שיש מבחר של חזיות ספורט,מקצועיות כאלה שבאמת תופסות הכל ושומרות שהחזה לא יתפזר במרחב בזמן פעילות ספורטיבית. התרגשתי לשמוע שיש חזיות מותאמות לנשים שמתמודדות עם סרטן השד- יוזמה נהדרת. יש גם בייבידולים, מחטבים, גרביונים, טייצים, תחתונים, חלקם בייבוא בלעדי של "את" ובעיצובים שלא תראי על כל אחת.
*** ברשות "את" אתר קניות און ליין, הוא מציע מבצעים יותר משתלמים אבל המבחר בו קטן משבחנות...
 http://www.at4u.co.il/  מה גם שלדעתי חווית הקנייה בו לא משתווה לאווירה הנעימה שליוותה אותי בחנות.
המחירים בכללי דווקא הפתיעו לטובה (300-400 ש"ח). ברשותי חזייה שעלתה כפול מהחזיות של "את" והיא לא מגיעה לאותן תוצאות מרשימות. לא תכננתי לצאת עם 3 חזיות אבל אני שמחה שכל אחת כוכב בפני עצמה מבחינת נוחות, ביצועים וצבעים פראיים. בסופו של דבר, זאת מתנה לגבר, לא פחות מלעצמי...



חוש הטעם- הזמנה ראשונה שלי מהאתר iherb
לשמן האורגנו תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרתיות. הוא תומך בשיפור תפקוד המערכת החיסונית ושומר על בריאות דרכי הנשימה והעיכול. האורגנו מטפל במקרים של דלקות, זיהומים, שיעול כרוני, שפעת, דלקות בדרכי השתן, כאבי בטן, גזים, בעיות עור כמו אקנה ועוד. מיטב הויטמינים של הטבע- 2 טיפות מדי יום בכוס מים עם הארוחה.
את תבלין השום אני מוסיפה לסלטים, חביתות, פסטות, שקשוקה, טוסטים... מכיל זרעי שומשום אורגנים, שום אורגני, פלפל שחור אורגני, קליפת לימון אורגני, שבבי בצל אורגני ופטרוזיליה אורגנית. נהדר וטעים! 
לשמן אורגנו $ 9.45  לחצו עלי  ולתבלין שום $ 4.77 לחצו כאן
ההזמנה הגיעה תוך שבוע וחצי, כל מוצר נארז בנפרד כמינימום היה ואזה נדירה.
הטבה ללקוחות חדשים בלבד:  הזינו את הקוד HZB675 בקופה ותקבלו 10 דולר הנחה בקנייה מעל 40 דולר. 



חוש המישוש- מארז מוצרי AHAVA 
הסט שנושא את השם "Mineral Sparkle" כולל את המוצרים האהובים קרם ידיים, תחליב גוף וקרם רגליים. כולם בגודל מלא של 100 מ"ל וארוזים בתוך קופסה כחולה יפייפייה שמעוטרת בזהב. זה הזמן לנצל את המבצע שמושק לרגל השנה החדשה ושנמכר בסופר פארם ובחנויות אהבה שכן המארז עולה 90 שקלים בלבד, בעוד שרק קרם הרגליים לבדו נמכר בימים כתיקונם במחיר של כחמישים שקלים.

את הקרמים מיקמתי על שידת הלילה והקופסה עברה שדרוג- הוצאתי את הבפנוכו שלה ועכשיו היא מאחסנת את אוסף פלטות הצלליות שלי. 



חוש הריח- ONE MOMENT 
מודה שאילולא הבושם של להקת הבנים ONE DIRECTION לא היה נשלח אלי לסקירה, לא הייתי חושבת אפילו לרחרח אותו בסופר פארם וחבל. הקראש היחיד שהיה לי ללהקת בנים שייך ל-FIVE ול- BACKSTREET BOYS. בכל זאת ימיי כמתבגרת הסתיימו אך ריח נעים תמיד נשאר רלוונטי.
נסו לדמיין איך התנהלה ההתאהבות ראשונה שלכן, היא בטח ריגשה אתכן ונצורה לעד וזה הריח שמתקבל בבקבוק- חם, מתוק, עדין ופראי. אשכולית ורודה, דומדמניות אדומות, פירות יער בשילוב יסמין, מאסק ופצ'ולי מתמזגים עם העור באופן טוטאלי. בנוסף לניחוח העדין, אהבתי גם את עיצוב הבקבוק, מבריק כמו תכשיט עם כתר שמעוטר תווי נגינה בראשו.  250 שקלים ל- 50 מ"ל. 

לסיום, חוש השמיעה- רוצה לסבר לכן את האוזן עם הגיגים מצחיקים-
לייק עכשיו לעמוד של "ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם" בפייסבוק. 
https://www.facebook.com/KidsRtheBestWriters
שנים סבתי טוענת שהיינו ילדים הורסים מכל בחינה ומדי פעם נזכרת באיזה משפט מתוחכם/ילדותי שזרקנו לחלל והיא מתמוגגת. בפעם האחרונה שנפגשנו הקראתי לה כמה משפטים של ילדים אחרים מהדף בפייסבוק ושתינו צחקנו עד דמעות. גם הגבר "שנתקע" איתי בבית בסערה זכה להיכרות עם הדף הזה ונהנה. מדהים איך העולם נראה ונתפס בעיניו של ילד וכמה האמרות שלהם בעלות משמעות עמוקה. רצוי ומומלץ להשתתף ולתרום כמה משפטים מפי האוצר שלכם. 



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה