יום שני, 2 בדצמבר 2013

חנות חמד


LIFE IS FULL OF BEAUTY.  NOTICE IT 

את התואר ח"ח (חנות חמד) מקבל ממני בוטיק Myma.  את הכניסה של דיזינגוף 284 בתל אביב אי אפשר לפספס- היא צבועה בכתום ומהרגע שעברתי את מפתן הדלת לא ידעתי לאיזה כיוון להסתכל קודם. מכל פינה קרצו אלי נעליים ותיקים מסקרנים. ניצה הבעלים מלקטת אותם בעצמה טיפין טיפין בתערוכות אופנה במילנו, פריז ומדריד וזהו לב הבוטיק: לכל פריט סיפור משלו שמייחד אותו מאחרים. כל פריט מאופיין בטוויסט קסום אחר- אם זה בגימור, קישוט, שילוב צבעים, רקמה, שילוב בדים אמיץ או תפרים בלתי שגרתיים.
הביקור בבוטיק סיפק לי השראה רבה ולכן החלטתי להקדיש פוסט שלם למקום המיוחד הזה.

החנות לא גדולה אבל היא מופת לאיך שסידור נכון יכול להכיל עולם ומלואו. כל קיר מוקצה לסגנון מוגדר: יש קיר שיענה על צרכי הקלאסית והשמרנית, קיר לידו ידאג לשמח את אוהבת-כל-טרנד ושלישי הוא בדיוק מי שפרועה וצבעונית בנפשה הזמינה.
בכל כל החלוקה, על המדפים מזווגים להם תיק וזוג נעליים. זוגות זוגות של טוטאל לוק מוכן, מעין הצעת הגשה יצירתית בחסות האקססוריז שבחנות. דרך חתונת השיק הזו אני מתארת לעצמי שהלקוחה הממוצעת יכולה ללמוד בעצמה כיצד להוציא את המיטב מהמגוון הקיים. 
הפינה המוקדשת לבגדים ממשיכה את רוח העיצוב של myma ומצאתי בה סריגים קוקטיים, חולצות עם הדפסים חמודים, ג'קטים שנראים כ"כ טוב שבחיים לא הייתי מאמינה שאינם מעור אמיתי אילולא התווית שהסגירה שהבד הוא דמוי עור...התלהבתי מגלביות ארוכות שניצה עיצבה בעצמה. אפשר לשלב אותן בהצלחה עם מגפונים והן רב עונתיות- שימושיות גם בחורף הישראלי. 

המחירים? לא זולים אך לפחות לא מוגזמים. גורם מזרז ביקור-  עד ה- 5.12 כל החנות מוצעת לרגל חנוכה במחירים ללא מע"מ. 
בקניון ארנה יש סניף שני ל- myma, מיוחד לא פחות מאחיו הדיזינגופי והוא פתוח בכל ימות השבוע, גם בשבת. 
   https://www.facebook.com/mymame















ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה