יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

מזמורי חג בספינת האם


אי אפשר להתווכח עם מזג האוויר ועם העובדה שבקרוב (אני מקווה) אחליף את הארון כולו למלתחת חורף. כל השינויים האלו גורמים לי לפרפר מהתרגשות לקראת החגיגות ועל איזה מועדים אני מדברת? בלאק פריידי ב- 29.11, הסייבר מאנדי ב-02.12, קריסמס ואחריו הסיילים המפנקים לא פחות. הזדמנות להקטין את רשימת ה- wish list שלי ועל הדרך גם "לחסוך" כסף.  

סיבוב בספינת האם שלי, קניון רמת אביב, גילה שאווירת הקניות הגיעה גם לתל אביב:
Fashion gift  - בקומה הראשונה מול מאק הקימו שדרת עצים מוארת באורות של קריסמס וכולה תצוגה של פריטי אופנה ממיטב המותגים בקניון. כל מי שקונה במעל 600 שקלים ביום אחד בקניון, מוזמנת לשדרה לבחור שקית הפתעה שמכילה מתנה ובנוסף גם שוברי הנחה לחנויות השונות. המבצע עד ה-28.11.13 .

אילו פריטים יגרמו לכן לפרוץ ברצף מזמורי חג, שאלתן? להלן התשובה שלי:

בפדני תכשיטים תוכלו למצוא למשל את קולקציית השעונים של המעצב האייקוני קרל לגרפלד שזועקת תחכום והצהרה אישית. המון הצהרה אישית. 




מבין מגוון רחב ויפהפה של שעונים, בולט לו שעון המעוצב כפירמידה עם צמיד משולב במחוגי מראה, אשר נותן מראה מרדני ובועט אך יחד עם זאת אלגנטי ומרתק. השעון בנוי מפלדת אל- חלד עם גימור מבריק, כזה עוד אין לך (השעון האמצעי בתמונה הבאה).
פניו של קרל, שהפכו לסמל המסחרי שלו, מקבלים מקום של כבוד בקולקציה. בכלל ישנם שעונים שיותר קלאסיים בעיצובם וישנם שעונים חתרניים- ניטים בכסף, שחור, זהב... ובכל זאת להפתעתי כולם שומרים על טון נקי, כזה שיהיה רלוונטי לנצח. שעון חדשני בצורת בובה קטנה של קרל לגרפלד שעל משקפיו השחורים מוקרנת השעה בצבע אדום- הוא מוצג ששווה ביקור בחנות.  
טווח מחירים: החל מ – 990 ש"ח עד 4,190 ש"ח.




לא רחוק מפדני, היכן ששכנה החנות של פרנץ' קונקשיין, רשת פקטורי 54 פתחה חנות זמנית/ "POP UP" של Marc By Marc Jacobs
מארק ג'ייקובס הוא אחד המעצבים האהובים עלי, חיבוביי גדלו עוד יותר כשזכיתי למארקי הפרטי שלי. 
החנות בקניון תפעל במשך חודשיים, עד תחילת ינואר ומציעה פריטים במהדורה מוגבלת כמו מטריות, כיסויים לאייפון ואייפד, בגדים מקולקציית הריזורט, תיקים, נעליים, תכשיטים, ספרי אופנה ומחברות. למבקרת צפויה אווירה של חו"ל, של מנהטן ממש כאן ברמת אביב.

גם אם החנות זמנית ועדיין לא ברור אם תכה שורשים והיכן- היא מעוצבת כמו חנות מרק ביי מרק ג'ייקובס לכל דבר: שלט גדול בכניסה, אותיות ענק מוארות מפוזרות בחנות, תיקי הקנבס המיתולוגיים היחידים שנושאים תווית מחיר בדולרים ולא בשקלים.  
מה שאהבתי בחנות הוא שהפריטים מחולקים לפי קבוצות צבע- קיר אחד מוקדש לכחול וירוק על גווניהם, שני לאדום ופוקסיה, שלישי רק לתיקים, ארנקים ולכיסויים המיועדים למכשירי הייטק (אייפון ואייפד). פריטי המפתח של המותג מיוצגים במלוא הדרם- חולצות משי בהדפסי בוהו שיק, שמלות שמתאימות לכל גיל, הדפסים צבעוניים בדגש גיאומטריים. חוויה אופנתית שלמה וכוללנית.  
ההיצע לנשים גדול בהרבה מלגברים ובכל זאת טי שירט מודפסת לגברים נמכרת ב-160 שקלים. לדעתי זה הבגד הכי זול בחנות והמחיר יכול בקלות להתחרות מול זארה ורשתות אחרות. בכללי טווח המחירים נע בין 18 שקלים ל- 15,000 ובכל זאת נצפו תיקי עור, בסדר גודל של "פיסים", one of a kind בסביבות 3,000 שקלים. מחיר סביר בהשוואה למחירי תיקי המעצבים המקומיים בארצינו. 













באמצע הקומה השנייה, על יד המעליות ממוקמת חנות הדגל של המותג "ארמני ג'ינס", ליין שיחסית נגיש יותר במחיר ונחשב צעיר ברמת העיצוב.
על פי תורת הארמני, בעונת חורף 2013-14 מומלץ להצטייד בצבעי אקווה כמו טורקיז מעושן, סגול וכחול מעושן ובהדפסי פסים ומשבצות. בין פריטי החובה בקולקציה למלתחה ניתן למצוא מעיל פרווה (סינטטית), מכנסי טרנינג אלגנטיים, נעלי אוקספורד, שמלות מעטפת, דגמים בשילוב עור וכותנה ועוד. כמה פריטים שהגיעו היישר מתצוגות האופנה והם היסטריים בעיניי הינם ג'קט טוקסידו בצבע ברונזה מטאלי ומעיל פרווה סינטטית מקושקש במגוון צבעים. בחנות אפשר למצוא דגמים רבים של ג'ינסים שישביעו רצון כל אישה- מנמוך לגבוה, משופשף, כהה, בהיר, בויפרינד, גזרה ישרה, סקיני ועוד. מחיר ממוצע למכנסי הג'ינס הוא 850 שקלים. 
בגזרת התיקים אני מעריצה את תיקי הלקה שעשויים מ- eco leather, דמוי עור איכותי. הקבועות שביניכן בוודאי זוכרות שהתיק שלי כבר בן 3 ועדיין יש בו עוד הרבה חיים לפניו. 














שיהיה לכן יום חמישי שמח, כמעט סוף שבוע :)

עד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !   


תגובה 1:

  1. ספינת האם - או כמו שאני קוראת לו הקניון השכונתי נראה מושך ומלבב בפוסט, אהבתי את התמונות ואת הפריטים שלבשת מלבד אולי הרווה המצועצעת משהו ;) אין כמו להחליף מלתחה למרות שהחורף לא ממש בא :)

    השבמחק