יום שני, 10 ביוני 2013

יום שני של שבוע חדש

יום שני- השראה חדשה: יצא לכן לקרוא את הכתבה "לא בלי בתי"? ללינק לכתבה 
סיפור מרגש אותנטי "מהחיים" מובטח.

בקרוב מאוד אני עומדת להתחיל תקופת מבחנים אינטנסיבית וארוכה. אם יש תקופות מאתגרות בחיים, מבחנים בהחלט עונים על הקטגוריה. ללמוד כל יום עד השעות הקטנות של הלילה ולנסות לשנן כל פרט קטן כדי לשחק על הצד הבטוח ולהיות מוכנה לכל שאלה מכשילה.
למזלי נחתו עלי כמה חוויות טובות, שיתפרסמו כאן בבלוג אז אפשר להגיד שהייתה לי הזדמנות להטעין מצברים באנרגיות טובות לפני שאנצל את כולן להתמודדות מול לחץ ומירוץ נגד הזמן.

את מסעדת גרינפילד בגעש אתן מכירות? פעם ראשונה שביקרתי שם ומאוד נהניתי. ישבנו במרפסת עץ שפונה לדשא ענק ששייך למועדון הגולף בגעש. אכלנו ארוחת בוקר גדולה וטעימה וצפינו באנשים שמשחקים גולף באותה עת. למרות שהמסעדה הייתה עמוסה באנשים, בעיקר משפחות או שחקני גולף, שרר שקט יחסי באיזור השולחנות. השירות היה אדיב ומהיר. בפעם הבאה נבוא לצהריים- המנות שבתפריט הצהריים נשמעות לי יותר מיוחדות מאומלט וסלט.
http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=11074&txtNavID=3&txtItemID=421488


למרות שהטוניקה שאני לובשת נמצאת אצלי כבר שנתיים (מטופשופ), שמתי לב שקישוטי האבנים / הפאייטים חזרו לככב בחנויות. אני אוהבת בגדים שמדברים בזכות עצמם, כאלה שהם תכשיט לביש בעל נוכחות ולא צריך הרבה לאבזר אותם. את הטוניקה הזו ציוותתי למכנסיים שחורים רפויי גזרה ונוחים ונעלי בובה שחורות מעוטרות בקריסטלים. באמת שלא צריך יותר מזה....לשמחתי אוטוטו יתחילו בקניונים בסייל רציני ובתקווה אאמץ כמה בגדים מתוכשטים במחירים אטרקטיביים.


בשעה טובה הצטרפתי לאינסטוש- עקבו אחרי תחת TAMARITNIR 


שיהיה שבוע פורה ועם בשורות טובות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה