יום רביעי, 8 במאי 2013

בספינת האם

יותר מהשימוש המקורי שהינו הגנת העיניים מפני קרני השמש, משקפי שמש הפכו לאקססורי משלים, סוג של אמירה ייחודית למרכיב אותם. הקיץ הקרוב מוכיח את עמדתי- כמה שיותר צבעוני ומטורף, יותר אופנתי. הטרנדים המובילים הם אובר סייז, צורות גיאומטריות, חתוליות, הדפסים, צבעי ניאון, סגול, כתום, מטאלי, אפקט מראה....everything goes
אוסף אקלקטי מהמבחר של "אופטיקנה":


אחד המותגים הבלעדיים שאפשר למצוא ב"אופטיקנה" הוא GOLD&WOOD. מותג פריזאי שמייצר בעבודת יד מסגרות למשקפי ראייה מעץ! המשקפיים קלילות משקל אך מלאות נוכחות והעץ משרה אווירה חמימה. בסניף קניון רמת אביב יש כמה דגמים כאלו ומדובר במחיר של כ-3800 שקלים למסגרת.


ועוד מותג חדש ב"אופטיקנה"- seven שמיועד לקהל צעיר שאוהב להתחדש, קרי מגילי העשרה ועד העשרים המאוחרות.  מציע 290 דגמים במחירים זולים במיוחד כדי שנוכל להחליף דגמים על בסיס יומיומי SEVEN DAYS A WEEK. 
טווח מחירים :
משקפי שמש: 99-199 ₪.
משקפי ראייה: 415 ₪ (מסגרת+עדשות) 

כל זוג מגיע בקופסת מתכת צבעונית יפה הכוללת מראה גדולה שמודבקת לתחתית המכסה ומטלית. אני בחרתי בקופסה ורודה, מקסימה לא פחות ממשקפי השמש סטייל ג'ון לנון. 


מסיבוב בסניף קניון רמת אביב (ספינת האם שלי) נראה כי S.WEAR או בשפת העם- "היינס" הולכים העונה על הדפסים בצבעוניות הידועה שמזוהה עם הרשת. בעיקר תמצאו פסים, נקודות, שילובים של שחור לבן. ממליצה לבדוק מכנסיים ארוכים מבד כותנה בעיצוב אלגנטי עם קפלים מקדימה בהדפס של כוכבים לבנים על רקע שחור.


כתבתי כבר כאן בבלוג שאני מאוד מרוצה מהחזיות שמייבאת הרשת מארה"ב- BALI ,Playtex, Wonderbra 

שמתי לב שבאתר הרשת מציעים מידות נבחרות מדגמים פופולריים בהחל מ- 58 שקלים אז שווה להיכנס ללינק:
http://www.s-wear.co.il/hebrew/ProductsIndex.aspx?Category=13&Section=643&SubCategory=340




וייתכן ששמעתן שמועות על צמידי בד מסתוריים שנצפו על מיטב הסלבריטאיות בארץ ובעולם. מדובר במותג איטלקי CRUCIANI שהשתקע בדוכן קטן אך מושך מבטים וממגנט את המין הנשי בקניון רמת אביב, קומה 2 מול אלדו.
קרושיאני הוא צמיד בד ארוג בתחרה מקרמה, במגוון צורות- תלתן, לב, פרפר, כוכב ים ועוד במגוון צבעים. יש מעל 40 גוונים לכל קולקציה כזאת. טווח מחירים נע בין 35 לצבע ודוגמה אחידה ועד 100 לעיצובים מיוחדים יותר. לחובבות היהלומים יש צמיד קרושיאני עם יהלומים אמיתיים בשווי 690 שקלים!






יש שילובי צבעים
ויש גם ניאון

כרגע במהדורה מוגבלת- פיראטים. אני באופן אישי מחכה לקולקציית הסינדרלה שאמורה להגיע בקרוב- צמיד ארוג בצורת נעלי עקב וכתר.  



צורות הקשירה של צמידי הקרושיאני "קדושות" לא פחות מהמותג וקמו להם מאמינים וחוקרי דרכי קשירה חדשות בתצורת סרטוני הדרכה ביו טיוב.  לחצו עלי  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה