יום רביעי, 13 במרץ 2013

SCOUTING- היה נכון נכון תמיד


קופסת הפתעה- זה התחיל עם GLOSSYBOX שהביאו לארץ את המודל של קופסאות המכילות אריזות מוקטנות של איפור וטיפוח לניסיון. מי שמקבלת את הקופסה לא יודעת אף פעם מה היא תמצא בקופסה....מאז התחילה חברה נוספת בשם גלאם גורו לשווק בארץ קופסאות כאלה. עוד לא יצא לי להתנסות בגלאם גורו אז אין לי ביקורת מהימנה למסור על שירות החברה. 

בימים אלו מופצת קופסת הפתעות שמיועדת רק לסלבס ולמובילי דעת קהל, קרי עיתונאים ובלוגרים. היא אינה מופצת לקהל הרחב. 
מבחינתי SCOUTING SURPRISE BOX זוכה בתואר קופסת החלומות שלי. יש לחברות האחרות הרבה מה ללמוד ממנה. תכף תדעו בדיוק גם למה...


נתחיל מעיצוב הקופסה:
מרובעת וגדולה בצבע כסף, מעוטרת בכוכבים קטנים בגדלים משתנים. הקופסה הגיעה אלי בדיוק כמו בתמונה- עטופה בסרט אדום ממשי כמו מתנה מיוחדת, הכי בסטייל הוליוודי. 
אני מאוד אוהבת קופסאות, תמיד מוצאת מה לשים בתוכן וזה די שומר על החדר שלי מאורגן. אל הקופסה של SCOUTING SURPRISE BOX הכנסתי 4 זוגות נעלי בובה!! כן, היא עד כדי כך מפותחת.
אל הקופסה הגיע מצורף במתנה הגיליון העכשווי של bellemode. הוא גולגל לתוך הידיות של הקופסה, מה שאיפשר לשאת את הקופסה בקלות, בלי לבזבז שקית לשווא. בקיצור, שיחקו אותה עם העיצוב.



8 מוצרים הגיעו עם הקופסה. מגזין בלמוד  ו-7 מוצרי לייפסטייל, 5 בגודל מלא ו-2 דוגמיות. 


אז מה חיכה לי בקופסת החלומות:
**סבוקלם BB Cream (אריזת נסיעות) - כבר כתבתי על הקרם הזה בבלוג. גם קרם לחות וגם מייק אפ בתכשיר אחד. מתאים גם לעור רגיש ומכיל מקדם הגנה SPF35. 

**שמן מרוקאי מבית 'Moroccanoil' - שמן טיפולי (והמקורי!) לשיער רך כמשי ומלא ברק.  דוגמית שמספיקה לכמה וכמה שימושים. מתאים לכל סוגי השיער, ללא אלכוהול ובעל ניחוח עדין עדין, שלא יגבר על הבושם שלי.


**מסקרה Desire של 'Red New York' - מסקרה שחורה עם נוסחה חדשנית המכילה שעווה, המאריכה ומעגלת את הריסים, מעבה ונותנת נפח לריסים.  זהו ה-מוצר מרטיט לב לפשיוניסטה כמוני: המסקרה מנומרת בצבע זהב. ROAR BABY! 


**תחתון תחרה שחור במידה M מבית 'ג'ק קובה' . סקסי בגזרה ברזילאית. ראוי לציין לשבח שקיבלתי מידה M, מידה שאיכשהו טובה על כולן ואפילו צורף פתק החלפה. מחשבה יפה שאינה ברורה מאליה!



**סבוקלם' קרם לחות עשיר בגודל מלא 50 מ"ל - קרם עשיר בויטמינים ובצמחים טבעיים להזנת העור ולמניעת יובש. הקרם היפואלרגני ונבדק לעור רגיש. מצוין בתור מסיכה כי הקרם לחותי מאוד. 
**חלאבין ROUGE - מארז מפנק מבית 'חלאבין' המכיל קרם גוף, קרם ידיים ודאודורנט רול און ללא אלומיניום. מה שנקרא פינוק על חלל- 3 מוצרים בגודל רגיל על תקן מוצר אחד! המארז הגיע בצבע אדום עם פרחים, מאוד רומנטי וקולע בדיוק לנושא הקופסה- וולנטיין. 


**ואחרון חביב, מוצר שחדשני ומתקדם יחסית לקופסת הפתעה אבל הוא בהחלט ראוי להיקרא הפתעת הקופסה: Durex Play Little Devil - טבעת רטט לגירוי מיני שמיועדת לשני בני הזוג. 
אפשר ללבוש את הטבעת באינספור דרכים מגוונות, אפשר להשתמש ברטט שמגיע ברמות ויברציה שונות, אפשר גם לכבות אותו. 












 ועם כזאת בעיטת פתיחה אדירה, נותר לחכות בקוצר רוח לקופסת ה-SCOUTING הבאה.....



כבר נרשמתן להגרלת 310 פוסטים? לחצו כאן


תגובה 1:

  1. גם אני רוצה? :-P 

    האמת, הייתי שמחה לכמה פריטים של סבוקלם המעולים.... 

    השבמחק