יום רביעי, 20 במרץ 2013

ציפורים וחיוכים- אביב הגיע

הידעתן?
ה- 20.3 הוא יום המקרון אז תתפנקו בעוגיה אחת גם בשבילי!


הנעליים האלה של מותג ZAMSH הישראלי חיכו בשקט בשקט לבכורתן בבלוג. בחיי הפרטיים הן מוזנקות לזריקת צבע חיננית בכל פעם שאני צריכה לה. העקב שלהן קטן ונוח וכחול בכללי, כמו שסבתי הטורקייה אומרת, הוא טוב כנגד עין הרע. 



את ג'קט החרוזים שלי מ- PIPA הכרתן בפוסט טבע אורבני, דגים וחרוזים, באותו ביקור בחנות ברשפון יצאתי עם שקית עמוסה מהחנות. את החולצה הנדירה הזאת מצאתי דווקא בקולקציה של המידות גדולות של פיפה (כרגע בסייל)- 



החולצה היא מידה 42- XS במונחי פיפה וראיתי אותה על מיכל הבעלים בורוד כמו בקישור המצורף.
זאת הייתה הידלקות ממבט ראשון-אמנם היא לבנה ומודפסים עליה ציפורים שחורות בכל מיני פוזות אבל השוס האמיתי- הצווארון!!! פיפה באה מדנמרק והצווארון זועק סגנון דני מלכותי ואריסטוקרטי! עבודת התפירה שהושקעה באיזור החזה, הפוליאסטר המשי, לא מתקמטת ולא צריכה גיהוץ= טיפול התאמה קצרצר למידותיי אצל התופרת ו....להתחדש!




עם החולצה שילבתי ג'קט ג'ינס קצר שרוולים (עד למרפק) וקצר באורך-מגיע לי קצת מתחת לחזה. הג'קט הוא מקולקציית הבת של PIPA, זאתי ששייכת למידות 34-40 העונה לשם SCANDINAVIAN OUTLET
את האאוטלט תמצאו בקומה השנייה בחנות ברשפון- רחוב הפרחים 39. מחירי האאוטלט 80-220 כשהג'קט הכי "יקר" שם. למרות שהשם אאוטלט יכול להטעות, מדובר בפריטים סוג א'!
לעונות מעבר הוא פשוט מצוין ובקיץ כשכולם יריבו בכיתה על המזגן, אני אשב לי מחוממת בכיתה ואאזין למרצה.


 

כמה סיבות לחיוכים המפוזרים בתמונות- 
1- פסח החג הכי אהוב עלי ביהדות מתקרב. בכנות אני אומרת שאינני יודעת ממה יותר אני נהנית- מהניקיונות של לפני או מהחג עצמו עם המשפחה! 
2- המשפחה של הגבר זכתה לנכד ראשון והתתרגשות והשמחה מסביב גבוהות. על זה אני אומרת זה הקטן גדול יהיה.         מזל טוב! 
3- בינואר כתבתי כאן פוסט עצבני/עצוב/מרגש/ בכייני/ עמוק/ כל התשובות נכונות  על תוכניות או יותר נכון רצונות לשנה החדשה. פוסט שכנראה דיבר להמון לבבות ובזכותו זכיתי להכיר כמה קוראות יותר לעומק.
פתאום קרה שצלחתי משהו קשה מבלי להתכוון. הפוסט על מה ואיך יפורסם כאן בחג והוא ייקרא החירות הפנימית שלי. 
4- קצת זמן בילוי עם הגבר (שבחודשים האחרונים היה נדיר) הוא מבורך. 


אאוטפיט היום-   כן, כן, אני לובשת ג'ינס. אני!!!!
כובע- מהדוכן בתחילת שנקין.      כפפות- ASOS.       ג'ינס- SACKS.      סיכת ברבור שעל הג'קט- פוראבר 21.                    עגילים- מיכל בן עמי.    נעליים- ZAMSH.           חולצה- PIPA     וג'קט ג'ינס- קומה 2 אצל פיפה באאוטלט. 



ובנימה אופטימית זו, ניפרד עד לפעם הבאה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה