יום שני, 11 בפברואר 2013

MATCHMAKER

יום חופשי באמצע השבוע נוצל לטיול בשוק הפשפשים (לא נרשמו מציאות מסעירות בשטח) ולאחר מכן אכלנו צהריים בד"ר שקשוקה. יצא לי לא פעם לשבת במקום עם חברים שלהם זה הביקור הראשון אצל הד"ר ובכל פעם מחדש חזיתי בהתענגות שלהם על המאכלים מעשה ידיו המוכשרות של בינו, כשעשרות הפרימוסים שתלויים מעלינו מוסיפים לחוויה הקולינרית הכללית של המקום. אני בכל אופן לא מוותרת לא על השקשוקה ולא על הקוסקוס. 
את הביקור ביפו סיימנו בהליכה ארוכה על חוף הים שמזג האוויר הנוח זימן לנו. טוב לנקות את הראש ולהוריד את הקלוריות...







השמלה שייכת למותג האמריקאי NANETTE LEPORE שידוע בשל עיצובים בסגנון בוהמייני. עד כמה שידוע לי אין להשיג את המותג בארץ ולכן האי.ביי הוא מקום חיפוש ראוי למטרה. שילבתי טייץ מ- H&M בשיתוף ורסצ'ה שנמכר עוד בשנה שעברה וסניקרס זהובות של טומי הילפיגר.



לרגל הולנטיין חשבתי לעשות מעשה, אני שדכנית מסורה- זוג נשוי שהכיר דרכי כבר יש (וכבר חובק תאומים). עכשיו רוצה לראות את שאר החברות שלי מאוהבות מעל הראש. אתן בוודאי מכירות איזה עלם חמודות פנוי לקשר רציני. בואו נסחוף אותם לרומן מרגש. צרו איתי קשר במייל tamtumm@gmail.com 

ואם בולנטיין עסקנינו (חמישי הקרוב): רמז לגברים באשר הם כולל שלי הפרטי:
קולקציית וולנטיין של TOUS. להשיג בקניון עזריאלי, קומה 2 ליד זארה. 


לילה טוב!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה