יום חמישי, 7 בפברואר 2013

נפח לי שמלה

שבוע שעבר קראתי כתבה על אישה שנסעה לחו"ל לאמץ ילד ובפעם הראשונה שהם נפגשו, היא ניפחה לו בלונים והוא חשב שזה קסום והתחיל להתקרב פיזית אליה. בדרך זו הם נהיו משפחה...עד היום הזה הוא אוהב בלונים, ככה היא מדווחת.
גם אני אוהבת בלונים, מהסוג שאם משחררים אותם מהיד הם מגיעים עד לב השמיים. הייתי חייבת לחפש קצת בגוגל על קסם בלוני ונתקלתי בשיתוף פעולה מעניין בין המעצב הגרפי Takashi Kawada ואמן הבלונים Rie Hosokai, שנקרא Daisy Balloon.  רוצה לומר הצמד מייצר שמלות מבלונים ומתארח בתערוכות עיצוב ברחבי העולם. חיים יפים לצמד. 

אני מהצד מביטה באהבה לנוכח העיצוב שנראה קליל ומחמיא לדוגמניות. 
אהבתי מאוד את השמלות, יש בהן גזרות נשיות שהייתי שמחה למדוד ויש בעיצוב מעט גרוטסקי. מפחידה המחשבה שעל כל היצירה מאיים פנצ'ר אחד סופי והחלטי. 
וידוי- 
אם לא היה מדובר בעבודה של עשרות שעות לכל שמלה (אם לא יותר), זאת הייתה התחפושת המנצחת שלי בפורים הקרוב. אבל רצונות לחוד ומועדי א' לחוד. 











פוסט הבא פוסט לבוש עם בקשה קצת מוזרה. 
עפתי ללמוד..

תגובה 1: