יום ראשון, 27 בינואר 2013

מעשה בשלושה זרים


הכי מרגש לקבל משלוח פרחים מאדם אוהב. הבית נראה שמח יותר כשיש בסביבתו שלושה זרי פרחים, כל זר שונה בתכלית וצבעוני עוד יותר מהאחר. אנרגיות חיוביות משתלטות עלי וזה מגיע בדיוק בזמן, כשאני בפתחה של עוד תקופת מבחנים. הדבר היחיד שיכול לפגוע באידיליה הזאת יקרה בעוד כמה ימים, כשהפרחים יאבדו מהרעננות שלהם והאגרטל ישאר מיותם עד לזר הבא..



 ט"ו בשבט נחגג אתמול והתאמתי את האאוטפיט לאוירה:

חולצה פרחונית- מסימו דוטי, 
מכנסיים מחויטים מגולברי עודפים- 50 שקלים לגזרה גבוהה, קפלים בחזית, אבזם מנצנץ בצד שמאל.  
מגבעת ומטפחת- אוסטריה
טבעת- אוסף פרטי
לק ירוק- לייף 321
מגפונים ירוקים בלקה- ניין ווסט ל"ארון הבגדים"



כבר ביקרתן אותי בדף הפייסבוק של PASSIONISTA ? לחצו עלי


בהצלחה לכל הסטודנטים העמלים, מועדים לשמחה ועד לפעם הבאה... אני הייתי PASSIONISTA 

!CIAO


2 תגובות:

  1. אהבתי את הטבעת! יש לי קטע עם טבעות גדולות, מודה...

    השבמחק
  2. ואווו איזה צבעים עשית לי חשק לקנות פרחים :))))

    topblog111.blogspot.com

    השבמחק