יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

שבוע הנעליים הגדול

לפעמים אני נדהמת איך זמן מתנדף במהירות הבזק כשאני מתכוננת לצאת למקום כלשהו.
בדרך כלל מתכננת בראש איך יראה הלוק הכללי וזה חוסך לי זמן בהתארגנות אבל לעיתים קרובות מתחשק לי ללבוש משהו אחר ואז מתחילות הבעיות.... אם מתחשק לי ללבוש דווקא שרשרת אוברסייז ורודה ניאון שלא כל לוק יתאים לה, צריך להתאים לה בגדים מסוימים ולבחור תיק ונעליים שלא יעפילו על השרשרת אלא ישלימו אותה. והוקוס פוקוס איך זמן נעלם כשעסוקים...



השבוע אתגרתי את עצמי במטרת על:
לתכנן כל לוק כשהמוטיב המרכזי שנותן בו את הטון הוא- נעליים.
ככה נוצר לו פוסט שבוע הנעליים הגדול- 
הלו"ז הפרטי ש-ל-י עם הנעליים: חלקן שלי וחלקן כמו כל אישה טובה- בשאיפה להתווסף לאוסף שלי....
כדי להקל עליכן ועלי נבחרו נעליים מ-3 רשתות: SCOOP, JOSEF SHOES, ZAMSH. 

יום ראשון-
ליום לימודים ארוך במכללה גייסתי את נעלי SCOOP לצידי

בערב יצאנו אני והגבר לבר עם חברים:
עגילי ניטים, ליפסטיק ורוד נצנצים, מעיל עור ומראה SCOOP סקסי יצא לדרך.
יום שני: 
גם היום ביליתי בנעימים במכללה והפעם התלוו אלי נעלי JOSEF
משם קפצתי לקניון לסקר שוק על מתנות ימי הולדת חשובים שיחגגו בקרוב. 
 בערב קפצתי להורים להדלקת נרות וסופגניות של רולדין. את הדרך הביתה עשיתי (או יותר נכון הלכתי) עם ה-JOSEF האלו:  גם אדום וגם נוח. לא צריך יותר....

יום שלישי-  על סדר היום- ייצור מקומי בדמות ZAMSH
סידורים סידורים והתחייבויות אחרות. 



בערב הוזמנתי לאירוע השקה וז'מש השלימו לי את ההופעה



רביעי (היום):
הבטיחו גשם אז התארגנתי על מגפיים מנומרות של SCOOP.
במקום הגשם שהבריז, קיבלתי מסיבת חנוכה במכללה- מוזיקה טובה, דשא יבש, בירה וכמה-שבא-לי שערות סבתא.



הצלחתי להתארגן גם על זוג כרטיסים ל"הוביט" (היום! הבכורה!) 
עקב פנצ'ר שדפקה לי התופרת, (השמלה המתאימה למגפונים כחולים של סקופ לא מוכנה)
עברתי לתוכנית ב' ולמגפיים השחורות, רצועות קלועות של SCOOP

חמישי (מחר) :
לארוחת בוקר עם חברות טובות בבראסרי ילוו אותי נעלי JOSEF

 ולאחר מכן פגישת עבודה חשובה (תחזיקו לי אצבעות), JOSEF אוקספורד על עקבים: 

בערב מוזמנת למסיבת יום הולדת, ברור לי שאנעל את אלו: גם של JOSEF 

אבל בראש עדיין אפנטז על אלו (הכי JOSEF סילבסטר) :


שישי:   בבוקר אפקוד מכירת וינטאג' שווה לפרטים נוספים לחצו עלי

הדגם הזה של ZAMSH קורץ לי מאוד



אבל בדקה ה-90 בטח אלך על דגם אחר לגמרי ואפתיע ב...בורדו. 


ז'מש חום לארוחת צהריים בארנה עם ההורים של הגבר

האירוע הכי כיפי השבוע- ארוחת ערב והדלקת נרות ולביבות אצל סבתא. 
בשביל הסבתא האהובה עלי, צבע כחול תמיד מבורך כי הוא נגד עין הרע!


שבת:
יש כמה תוכניות אבל הן בגדר המלצה- הכל תלוי בשעה שאני והגבר נקום ומה יתחשק לנו באותו יום. בכל מקרה הנעליים השטוחות של SCOOP יתאימו לי לכל מטרה. 







מחירים: נעליים החל מ-250 ₪ ועד 350 ₪

            מגפיים החל מ-300 ₪ ועד-700 ₪

לאתר של זמש: http://www.zamsh.co.il/



טווח מחירים:
נעליים – 69.99-149.99 ₪

מגפונים – 179.99 – 299.99 שח

מגפיים – 199.99 – 399.99 ₪
לאתר: http://www.scoopshoes.co.il


המחירים נעים בין 300 – 600 ₪
לאתר: http://www.josefshoes.co.il
רשימת סניפים רשת נעלי גוזףתל-אביב דיזינגוף 151, הקניון הגדולאבנת פתח-תקווהירושלים יפו 44, קניון בת-יםקניון לב אשדודרמלה הרצל 85, קניון הנגב באר שבעקניון הזהב ראשון לציוןקניון סיטי אשדודקניון עיר ימים נתניהקניון רחובותטבריה העצמאות 1, קניון נהריהקניון עכוקניון קרית אתאנתיבות מרכז צים,עפולה הנשיא 15, גוזף עודפיםתל אביב קינג גורג‘ 6.

תגובה 1:

  1. פשוט נמאס מכמה שהבלוג שלך ממוסחר. עאלק "בלוגרית אופנה". את ממש מבאסת. עדי.

    השבמחק