יום שבת, 24 בנובמבר 2012

ברוך הבא, חיכיתי לך

לפני חצי שנה פלוס צצו שמועות על מותג איפור חדש שהגיע לארץ ובחר לפתוח את חנותו הראשונה דווקא בקניון הזהב בראשון לציון. 
סקרנותי גברה עלי ואני, שלא מתה על נסיעות ארוכות באוטובוסים מצאתי את עצמי מבקרת בחנות של INGLOT. בביקור שעלה על ציפיותיי, המאפרת פלטה לידי ש"בקרוב יהיה לך אינגלוט קרוב לבית" ולא הסכימה לגלות לי היכן תפתח החנות החדשה. ניחוש מושכל שלי אמר דיזינגוף סנטר ולפני שבועיים נוכחתי לדעת שצדקתי.
השבוע התקיימה השקת החנות לחובבי איפור כמוני ומאפרים על מוכשרים כמו עדה לזורגן. זכיתי לפגוש את מייסד ונשיא החברה מר אינגלוט ואת פלאטו שרון. שניהם ג'נטלמנים מקסימים עם סטייל אישי מהודר. 
ברוכות הבאות לחנות ממתקים מהפכנית- האושר כאן מוצע ללא קלוריות. אינגלוט: 



 החנות עצמה ענקית, כל קיר מוקדש לנושא אחר- מייקאפ, לקים, שפתונים, מברשות, ריסים מלאכותיים, השולחן באמצע החנות כולל מאות גווני צלליות ואייליינרים. 
מחירים: צלליות, ליפגלוסים ושפתונים 69 שקלים, אייליינר ג'ל 80 שקלים, לקים 49 שקלים. כל המוצרים לא נוסו על בעלי חיים והאיכות משביעת רצון. 

צלליות:



שפתונים:



 לקים לקים לקים:

גלוסים: 
 שלל:

באינגלוט מקדמים את ה- FREEDOM SYSTEM: להגשים את הרצון בפלטה מגנטית:

למשל פלטה מגנטית זוגית עולה 25 שקלים (אם אני זוכרת נכון) וכל צללית שמיועדת לפלטה עולה 40 שקלים במקום 69 שנמכרת כבודדת. ככה אפשר לחסוך כסף וליצור פלטות מגוונות בשנייה. 
מלבד פלטות לצלליות, יש פלטות מגנטיות גם לפנים- קונסילר ומייקאפ ולשפתונים . הפלטות נעות מגודל זוגי 3 מקומות, 5 ועד 10 מקומות ואפשר לשים בפלטה אחת איפור קומפלט- צללית, שפתון ומייקאפ. אינסוף אפשרויות. הפלטה ברוחב של אייפון בערך, משמע נכנסת לכל תיק איפור. 



קראש חדש על ליפגלוס הולוגרמי:


ובביקור הבא מתכננת על ליפ גלוס דו שמגיע בקופסת יהלום שקופה מרובעת. עולה בי רעיון להתאפר כל שפה בצבע אחר. מעניין אם יכול לצאת לפועל...


לאתר אינגלוט ישראל לחצו עלי 

שיהיה שבוע חדש ומפתיע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה