יום רביעי, 21 בנובמבר 2012

שבוע של שפיות

ימים מלחיצים עוברים עלינו. קרה שהאזעקה תפסה אותי באמצע מקלחת והייתי צריכה להספיק לרדת 4 קומות למקלט...או לשמוע אזעקה מוקלטת במחשב ולחשוב שהיא אמיתית ולרוץ לדלת ולא להבין למה אין אזעקה בחדר מדרגות ואף אחד לא יורד...
מה שנקרא כולנו צבע אדום. 
בימים האחרונים עברה בי שנייה של מחשבה האם זה נכון להמשיך לכתוב את הבלוג בימים כאלה. בלי היסוס החלטתי שאני ממשיכה לפרסם פוסטים, אני זקוקה להפוגה מחדשות רעות וזה שיש מפלצות בחוץ לא אומר שלא אנסה לשמור על שמץ אנושיות.  
השבוע יהיו 7 פוסטים- אחד לכל יום. גם לי קשה ואין מצב רוח אז מדובר במאמץ נפשי אדיר עבורי.


אז מה עוזר לי להעביר את היום?

  כמעט מתבקש- לק בצבע אדום עמוק, BIG APPLE RED של O.P.I




ללילות ללא שינה-
Even Better Eyes Dark Circle Corrector של קליניק



מבהיר כהויות ב"שקיות" העיניים בעזרת אשליה אופטית שנוצרת באמצעות טכנולוגיה של סיבים אופטים הלוכדים את האור ומשפרים באופן מיידי את גוון העור הטבעי. מדובר בטיפול יומיומי למשך 12 שבועות לקבלת מקסימום תוצאות. כמובן שברגע שנפסיק להשתמש בקרם, הכהות תחזור אט אט למצבה הטבעי. 



יתרון- האפליקטור הארגונומי שמטרתו היא שיפור זרימת הדם- עיסוי מתחת לאיזור העיניים בעזרת האפליקטור מפרק מצבורי נוזלים. הקרם ללא שומן ולכן רצוי להשתמש בו בכמות מזערית. הספיגה אינה מיידית ולכן אני ממליצה לחכות מעט לפני הנחת קונסילר ואיפור (כן אפשר להניח מעליו קונסילר, זה לא גורע) .  
כרגע במחיר השקה של 179 שקלים.


נחת השבוע ב- S.WEAR 
קרדיגן כחול כהה עם נקודות ורודות!מי כמוכן יודעות שאני חובבות נקודות (268 שקלים ויש גם בקרם עם נקודות שחורות..). לא עוד פיג'מות ילדותיות מביכות מול כל השכנים בחדר המדרגות. 
נכון להרגע מחכה ליד הדלת כדי שבמקרה חירום יהיה לי במה להתעטף. 


לאירוע חגיגי (כמו סיום מבצע עמוד ענן?!) 




הוודקה "אימפריאל קולקשן גולדן סנואו" הרוסית עשתה עלייה לארץ -
וודקה סופר פרימיום קלאסית בעלת ארומה אגוזית ונגיעות של דומדמניות. הגבר הנסיין העיד שמדובר בוודקה טובה. 
לייצור הוודקה משתמשים במים מנרליים מאגם ה"לדוגה" שבסנט פיטרסבורג. גם הכוהל מיוצר מחיטה ושיפון שמבשילים בשדות חקלאיים במרכז ודרום רוסיה.


בתוך הבקבוק צפים פתיתי שלג מוזהבים אמיתיים של כ-24 קאראט! (לא מורגשים בגרון ולא מעיבים על הטעם) על פי האמונה הרווחת ברוסיה כי כל השותה וודקה עם פתיתי זהב יזכה לעושר רב, אני אומרת שהבקבוק הזה יביא לנו מזל טוב בקרוב ורצוי גם ימים שקטים יותר.
מחיר השקה לבקבוק (תכולה 700 מ"ל): 150 ₪


לא בטוח מה יוליד המחר אבל דבר אחד אני יודעת- 
אני אהיה כאן. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה