יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

הלל לאורנה

בתור ילידת שנות ה-80 גם אני גדלתי על התלתלים של אורנה ומשה דץ.
עד היום אני חושבת שאין מתאימים יותר מהם להחזיק את "כאן נולדתי" - שיר אופטימי ושמח מאין כמוהו.
באותם ימים אורנה הייתה יותר דצה ופחות האישה הפשיוניסטה שעושים עליה כתבת ענק ב"זמנים מודרנים" בספיישל ג'ינסים שהתפרסמה לפני כמה שבועות. דרך הכתבה גיליתי שאורנה עם הגוף התמיר והדקיק שלה מעדיפה ללבוש בכל הזדמנות ג'ינס (מטעמי נוחות) ועדיין מצליחה להיראות מתוקתקת. אני אישית חושבת שלא כדאי לבזבז גוף חטוב על זוג מכנסיים אולם מסכימה ש"סוס מנצח לא מחליפים"...

באחת מתוכניות הבוקר, הופיעה הגיברת עם שרשרת של המותג  H+H  (לחצו על האדום)


מסתבר שמאחורי מותג התכשיטים עומדות ומעצבות שתי אחיות בשם הגר וחגית שבין היתר כותבות גם את הבלוג המעניין 
TWO SISTERS AND STUFF
הופעת השרשרת על אורנה עשתה את שלה כי גל הזמנות הגיע לחגית והגר, גם אני לא התאפקתי והזמנתי אחת לעצמי.


עד כמה שהשרשרת שימושית ונראית מצוין על כל בגד, נאלצתי להוסיף חוק שני לרשימת חוקי הברזל שלי:
1- לא למדוד בגד שראית על מישהי רזה ממך. את תתבאסי מהתוצאה....
    (כנ"ל לגבי בגד ים עם מחשוף נדיב על מישהי שופעת)
2- מה שנראה יוקרתי ונוצץ על אורנה דץ, אמצי לעצמך בתוספת מנה גדושה של חינניות כובשת. 

עכשיו כל מה שנותר הוא פשוט לחייך ולעבור את היום.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה