יום שבת, 13 באוקטובר 2012

אפור

בוקר טוב, 
כשבוע לא הזדמן לי לעדכן את הבלוג (באותה המידה שממש רציתי ותכננתי לעדכן- לא הייתה לי האפשרות למימוש הרצון) ועדיין נתוני הכניסה והחשיפה לבלוג נשארו גבוהים כמו בימים של פרסומים חדשים. משמע שעדיין חיפשתן אותי בגוגל בכל מיני נושאים והגעתן אלי או שנכנסתן לבדוק האם יש כבר פוסט חדש און ליין ותאמינו לי: 
אין הרגשה טובה יותר מזו. תודה לכן! 

אזכיר לכן שוב:
PASSIONISTA נמצאת באופן פעיל גם בפייסבוק בדף משלה שמתעדכן מדי יום:  https://www.facebook.com/passionista.fashion.blog
וכמובן ניתן להירשם לעדכוני הבלוג בצד שמאל ולקבל למייל הודעה בכל פעם כשאני מעלה פוסט חדש.  
והמייל שלי תמיד לרשותכן להערות, שאלות והצעות לפוסטים- tamtumm@gmail.com

את התמונות הבאות צילמה מחול הידועה מהפוסט לרקוד מחול והן בכוונה לא צבעוניות מדי- הסתיו כאן ליידיז וזה הזמן לעבוד קשה כמו נמלה חרוצה או כמו דבורה עמלה (כל אחת והאסוציאציות שלה) להכין את הארון לחורף. להעביר הלאה מה שכבר לא מתאים ולהצטייד בדברים שימושיים חדשים.  

עזריאלי- נקודת נוי ארכיטקטונית בתל אביב. 3 מגדלים גיאומטריים משופעים בחלונות כחולים מלבניים, כשבבניין העגול יש צ'ופר אמיתי- מסעדה רומנטית בקומה ה-49.  גם הקניון היחידי בתל אביב עם H&M ופוראבר 21, כן ירבו כמותו בעיר. 


לוק:
שמלה- BINGO, שרשרת- ליאת גינצבורג, תיק וינטאג', נעלי עקב- יונייטד ניוד.









שיהיה סוף שבוע נפלא וניפגש כאן בקרוב. 
מואה. 

תגובה 1:

  1. לוק אלגנטי ושיקי ביותר. אהבתי שבחרת בשרשרת כה מרשימה ומיוחדת כמרכז האוטפיט!!!!
    יפהפיה!!!!

    קטיה

    השבמחק