יום שני, 10 בספטמבר 2012

לרקוד מחול

התלבטתי איך לקרוא לפוסט הזה- אם לקרוא לו לחיות רגע או לרקוד מחול. הכותרת שנבחרה בסוף לא משנה ומיד תבינו גם למה. הכל התחיל כשהלכתי ל-scoop לבחור לי נעלי עקב. כל החנות נמצאת במחירי סוף עונה, החל מ-29.90 שקלים. מדדתי מכל הבא ליד מהדגמים המוצלחים שלהם, בחרתי שני זוגות, עמדתי בתור לקופה כששמתי לב לתיק שחור לקה. לא כהרגלי, השקית שיצאה מהחנות הכילה תיק. שחור לקה. אני אשת נעליים והשארתי מאחור נעליים מבלי להתלבט.  
תיק חדש זו הזדמנות מצוינת לצילומים.
לתמונות אחראית הצלמת מחול. נפגשנו לא מזמן ופשוט התאהבתי בה. אני חושבת שיש לה את החיוך הכי יפה בעולם, היא כולה חמידות ומוכשרת (תפוסה חזק אחרת הייתי משדכת אותה לאחי). בדרך כלל אני אחוזת שליטה בכל מה שקשור לתמונות שלי, הכל חייב להיות בדרך שאני רוצה ורע ומר יהיה לצלם היצירתי. באמת, הצלמים הנהדרים שלי שיחיו תמיד סובלים בעצמם וסובלים אותי.
הפעם "רקדתי מחול"- לפקודתה נכנסתי למים, הרטבתי את נעלי ה- UNITED NUDE היקרים, שכבתי על החול שכיסה את כולי ואחרי זה קמתי כאילו כלום. 
אולי בעצם "לרקוד מחול" משמעו לחיות את הרגע...חכו לפוסטים הבאים, בזאת לא נסתיימה הטירונות שלי.

אם אהבתן את התוצאה, אתן מוזמנות לפרגן. מחול בטוח תשמח! 
 אאוטפיט:
תיק scoop, מחוך וחצאית: צרפת, נעליים: united nude, עגילים: יעל וטל, שרשרת: TOUS, צמידים: מתנה.








דבר אחד אחרון- 
יש לי תקופות של צבעים. פעם אני קונה הכל לבן, הכל אדום או טורקיז, אף פעם לא נמשכתי לשחור. עד עכשיו. אפילו הקיץ נעלתי סנדלים בצבע שחור לקה ואין לי נעליים שחורות בכלל! אין לי הסבר לתקופות הצבעים שלי ובאמת שלא שיערתי שאגלה שיש כ"כ הרבה צבע בשחור. התמונות הללו היו נראות לגמרי אחרת, אולי גם קצת נהרסות בצבע. 
לחיי צבע, גם אם הוא "סתם" שחור. 


5 תגובות:

  1. אאוצ' על הנעליים והחול. עברה בי צמרמורת קשה. שלומן טוב?

    השבמחק
  2. התמונות מקסימות :). הקלוזאפ לפרופיל בתמונה השביעית באמת נהדר.

    השבמחק
  3. Wow
    תמונות מהממות ואני כל כך רוצה מחוך!!
    ואת ממש לא קונטרול פריק בצילומים בדרך כלל את זורמת.. חוץ מזה שאת לא מחייכת :-)

    השבמחק
  4. תמונות מהממות! אחת אחת:)

    השבמחק
  5. יש לי את התיק הזה בשחור ובאדום. קניתי אותם בתחילת העונה :). דיור-וואנבי שכזה :). 

    השבמחק