יום שבת, 1 בספטמבר 2012

שעת כושר

סיימתי עם מועדי ב', נפטרתי מעבודות למיניהן וכרגע יש לי זמן פנוי: זמן מושלם להיכנס לכושר. 


נעלי הסניקרס הורודות שלי מקלות על החזרה לכושר אינטנסיבי. הצבע שלהן פשוט עושה טוב בלב וכיף לנעול אותן. תכירו GLAGLA. סניקרס צרפתיות שמתאימות לכל פעילות ספורטיבית, גם כזאת שכוללת ים. הגלהגלה קלות משקל (170 גרם!), מאווררות מכל כיוון אפשרי= לא נרטבות מזיעה, אפשר לנעול אותן עם או בלי גרביים והן ניתנות לכיבוס במכונת כביסה! 
GLAGLA מיועדות במיוחד לפעילויות במזג אוויר חם אז הן מנוצלות היטב להליכה מהירה על שפת הים. מתקפלות לגודל של פחית קולה ומתאימות הן לגברים וה לנשים, העיצוב די יוניסקס. 
240 שקלים. להשיג ברשת קרוקס

GLAGLA מגיעות בשלל צבעי הקשת (כתום, כחול, כסף, שוקולד, שחור, לבן) וגם בדגמי בלרינה אך אני ממליצה על הורודות שלי ועל הדגם הזה:
פשיוניסטי ל"מבינות עניין" ולמיטיבות לכת. חבל שעל הג'ינג' שלי הוא לא התמזג טוב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה