יום רביעי, 27 ביוני 2012

MY CARELINE

להגרלה שיקית במיוחד


באותו יום קמתי בבוקר חסרת שמחה. ביקשתי בלב שתהיה לי הפתעה כלשהי, שיהיה יום מעניין ובאמת כמה שעות אחר כך הבקשה התגשמה כשדפק אצלי בדלת שליח והעניק לי מוצרים מהקולקצייה החדשה של קרליין. 5 צלליות ו-5 לקים.
Color basic- כך נקראת הסדרה החדשה של צלליות בודדות עמוסות פיגמנטים מבית CARELINE. הצלליות בעלות מרקם משי ואפשר להשתמש בהן בשני מצבים- גם על "יבש" לאיפור וגם על "רטוב" לאייליינר. הן לא נוסו על בעלי חיים ומחזיקות מעמד יפה בימים הלחים של תל אביב. 


קיבלתי 5 צבעים שונים שהכי מדברים אל ג'ינג'יות וגם גוונים כאלו טבעיים שאוכל להשתמש בהם עם עוד צלליות. מהבחינה הזאת, PASSIONISTA הרי אוהבת דברים פרקטיים ולכן הצלליות שימושיות לי מאוד. מה גם שהן מגיעות בקופסא מעוצבת מרובעת עם מראה ומברשת קטנה- עוד יותר טוב.  


75 שקלים לצללית בודדת, לפני הנחות או מבצעים שכמעט תמיד מריצים ברשתות השונות.


TOASTED- זהב והפייבוריט שלי!!!
NUDE הולך עם כל דבר
מרשמלו- ורוד רך בהיר
MAKIATO- חום מדהים, מצוין לשימוש ללוק שזוף
MIDNIGHT- שחור 
מהלקים גם הייתי מרוצה, בקבוקון מרובע נוח לי לאחיזה. המברשת מפנקת ומספיקה משיחה אחת, כלומר שכבה אחת בלבד לכיסוי הציפורן!
35 שקלים לבקבוק לק, לפני הנחות או מבצעים שכמעט תמיד מריצים ברשתות השונות.
הלקים שנדגמו:
סגול נקי,כהה מס' 384-  גוון עמוק ויפה של סגול.
ורוד עתיק- מס' 385- בהיר ומשתלב (לטעמי האישי מדי) עם העור הבהיר שלי. חברה אימצה בהתלהבות, היא חובבת עדינים.
אפור סגול, מס' 386 - בחורף יככב היטב על ידיי- גוון מיוחד!
ירוק עמוק, מס' 387- הכי הכי הכי אהבתי. ירוק ירוק כהה, קשה למצוא. 
סגול רך, מס' 391-  אהוב למדי. 
את אלה מצאתי באתר של קרליין  ובא לי לדגום גם (אני בקטע של קורלים וכתומים לאחרונה) :
שתמיד יהיה לכן טוב,
PASSIONISTA

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה