יום ראשון, 20 במאי 2012

The old ME again

ונפתח בשיר קופצני:

כן, אני מרגישה טוב. אני!!! טוב לי בלי עין הרע!!! ובא לי לצעוק את זה בריש גלי.
מכירות את זה שאתן מעלות כמה קילוגרמים והם מצטברים במקומות מ-א-ו-ד אסטרטגיים?
לי אישית זה מאוד הפריע, כל כך הפריע עד שהרגשתי לא נוח עם הגוף שלי, פשוט התבאסתי על עצמי ובגדים מסוימים פשוט נשארו בארון במשך הרבה מאוד זמן. הדבר היחיד "החיובי" שיצא מכל העניין- למדתי איך לטשטש את מה שצריך בצורה די חכמה.
בכל אופן, כשהגיעה הצעה מחברת "נובה מדיקל" שמייצגת את הטכנולוגיה המתקדמת של חברת אלמה לייזר- לעבור בעצמי סדרה של 3 טיפולי הצרת היקפים באיזור ירכיים וישבן ו-3 טיפולי הסרת שיער בבית השחי ולספר על חוויותי....כמובן שהסכמתי.
 על נובה מדיקל כבר כתבתי בפוסט הזה , נכון להיום נובה מדיקל מחזיקים בטכנולוגיה הכי חדישה, מתקדמת ובלעדית בשוק. בשעה טובה סיימתי את כל סדרות הטיפול שלי וזה הזמן לספר על התוצאות:
בהצרת היקפים שבה התנסיתי באיזור הירכיים והישבן הייתי סקפטית בהתחלה ואף חששתי אבל התוצאה שהיא ירידה בהיקפים ועור מוצק יותר עלתה על כל רצון שהיה לי.
מדדו את מימדי לפני ואחרי כל טיפול ואף צילמו אותי מכל כיוון, כך אני יודעת בוודאות שאינני מדמיינת או שהמשקל מהתל בי. התוצאות הן אכן מיידיות!
חברות כאן אני מגלה לכן את הסוד של איך דוגמניות מסלול נראות כאילו אף פעם אינן סובלות מצלוליט, המכשיר  "ACCENT-ULTRA" מחק, החליק והעלים כל קמט של צלוליט. אני כבר לא אתבייש להסתובב בבגד ים הקיץ!
אגב זאת הפעם הראשונה מזה המון זמן שאני לובשת חצאית כ"כ קצרה ופשוט מרגישה בטוחה בעצמי. עד לפני כמה שבועות ספורים היא שעשעה את עצמה בארון.
שיטת הטיפול החדשנית של מכשיר "ACCENT-ULTRA"  להצרת היקפים מתבססת על טכנולוגיות אולטרה סאונד וגלי הרדיו כאשר השילוב בין שתי הטכנולוגיות מספק מענה אמיתי לטיפול במגוון תופעות כגון טיפול בצלוליטיס, שיפור מראה העור, ייעול חילוף החומרים בגוף, הפחתת שומן באזורים בעייתיים, הצרת היקפים ומיצוק העור. 
יתרונות הטיפול:

  • מנקז רעלנים ועודפי נוזלים המצטברים בין תאי השומן.
  •  ממצק ומחזק את העור.
  • משפר את גמישותו באמצעות כיווץ סיבי הקולגן והאלסטין האחראים על חיזוק ועל אלסטיות הרקמה.
  • הרבה יותר זול משאיבת שומן!!!!
  • מטשטש קמטים וקמטוטים.
  • ללא כאבים ותחושת אי נוחות.
  • אין זמן החלמה ותוצאות מיידיות החל מהטיפול הראשון.
  • לכן רק נותר כמוני לשכב על מיטה כשאתן מרגישות מעין תנועת עיסוי סיבובית ודינמית וקצת חם תוך כדי. 
  • ישנה אפשרות לטיפול בכל גווני העור,  בכל עונות השנה,
    הטיפול כולל סדרה של בין 6-10 טיפולים, כאשר ניתן לראות תוצאות מרשימות כבר לאחר הטיפול הראשון. אחרי ולפני כל טיפול אתן נמדדות וכך אפשר לראות בעין את קסם ההצטמקות. 
  • משך כל טיפול בין 60-90 דקות כשעלות הטיפול משתנה מאיזור לאיזור וזמן המתנה בין כל טיפול הוא כשלושה שבועות. 
    את הטיפול ניתן לבצע באזורים הבאים: זרועות, ישבן, ירכיים, מותניים, שוקיים , בטן ועוד.
  • ולגבי הסרת השיער בשיטת  SHR:
               SUPER HAIR REMOVAL  
    3 טיפולים בבית השחי ואני בהלם טוטאלי. HELLO אני ג'ינג'ית לבנה שרגילה לגלח את בית שחיה מדי יום ונחשו מה? כל השיער נשר לי וכבר שבועיים אינו צומח בכלל.
    SHR מתאים לכל גווני העור
    בכל עונות השנה כולל בקיץ, ללא מגבלה על חשיפה לשמש!
    ללא כוויות
    בכל איזורי הגוף כולל שיער פלומתי
     הטיפול הראשון שחוויתי בנובה מדיקל דירבן אותי להתחיל לאכול נכון ולהתעמל באמת כמו שתמיד רציתי ואני מרגישה שאני חוזרת להיות the good old ME again.

    כנראה שאמשיך במקביל למהפך האישי להשלים את הסדרה של הסרת היקפים במלואה (סדרה של הצרת היקפים מונה בין 6 ל-10 טיפולים שנעשים במרווח של כשלושה שבועות אחד מהשני) ואני כזכור עשיתי 3 טיפולים עד כה.
    כמוני כמוכן אכנס לאתר של נובה מדיקל לקטגוריית מרכזי האסתטיקה  http://www.novamedical.co.il/content/%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99-%D7%94%D7%90%D7%A1%D7%AA%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94
     ושם אערוך סקר שוק קטן למציאת המקום בו אסיים את הסדרה במחיר הנוח לי.
    מחירי סדרות עלולים להשתנות מקוסמטיקאית אחת לאחרת למשל בין אם הטיפול נערך במכון או אצל קוסמטיקאית שעושה את זה פרטי אצלה בבית....בקטגוריה באתר אפשר לחפש קוסמטיקאיות לפי איזור מגורים וזה בהחלט מקל על החיפוש. 

    ומה אתן עשיתן היום שגרם לכם להרגיש נפלא?




    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה