יום ראשון, 22 באפריל 2012

בנחלת בנימין


כמה שאני אוהבת להסתובב בנחלת בנימין, במיוחד כשיש מזג אוויר נוח.
בימים שלישי ושישי הנחלה הופכת ליריד גדול אחד ארוך כשכל הדוכנים של האמנים המוכשרים מאוד של ארצינו נפרשים לכל אורך הרחוב ומושכים אליהם עשרות אנשים. לאיזון שכנגד אני חייבת ביקור גם בימי חול, כשהנחלה ריקה מאנשים ואפשר להסתובב בנוחיות בין החנויות שמציעות בדים לפי מטר רץ. בעיקר אהובות עלי חנויות הסדקית שבעזרת המון סבלנות אפשר למצוא שם מרכיבים זולים ליצירת אקססוריז אישי ומיוחד. (תמונות בקרוב). מהבחינה הזאת נדמה כי הזמן עמד מלכת בנחלת בנימין, חנויות הסדקית עמוסות בקופסאות קופסאות מהרצפה עד התקרה, הכל מעורבב ולא ממש מאורגן ונע על סקאלה של "כמו פעם" ועד מנוצנץ כבד בסגנון צביקה פיק. 
דבר אהוב נוסף בנחלת בנימין הוא הארכיטקטורה של הבתים העתיקים המקוריים או העיצוב של הבתים ששוחזרו או ששופצו באופן קצת יותר מודרני.


וכדאי כדאי ללכת ברחובות הצדדיים של נחלת בנימין, ככה מצאתי חנות תיקים מטריפה וזולה ואת נני- חנות שמייבאת מהודו בגדים קלילים ויפים לקיץ, הצמידים שם מהפנטים אחד אחד ו...לא יקרים. 


רק התחלנו את השבוע (שעומד להיות עמוס באירועים טובים וטובים פחות בימים הקרובים) וכבר היום מציינים בעולם את יום כדור הארץ.
 בשעה 20:00 אחיה בחושך למשך שעה ואולי זה יתרום להעלאת המודעות להתחממות כדור הארץ ואולי גם אקפוץ לאירוע המרכזי בכיכר רבין. במופע המרכזי יופיע ההרכב האלקטרוני TYP של עברי לידר וג'וני גולדשטיין כשכל המופע מופק באמצעות אנרגיה מתחדשת.  


שיהיה שבוע מלא אנרגיה (חיובית או שלילית- זה תלוי בכן), תאזרו כח להמשך... 

2 תגובות:

  1. בהיותי ירושלמית הרביתי להגיע לנחלת בנימין, לפעמים לבד ולפעמים עם הילדים לשיטוט ולפעמים גם לקניית בדים.
    אנרגיות חיוביות בלבד, אין דרך אחרת

    השבמחק
  2. בהתחלה לא הבנתי למה הבחורצ'יק הזה לא זז, אם הוא רואה שאת מנסה להצטלם שם!!! חחח

    גאוני :)

    השבמחק