יום ראשון, 12 בפברואר 2012

מי לא מכיר את יואב מאיר?

את יואב מאיר זכיתי להכיר לראשונה כמתמודד צבעוני ומוכשר ב"פרוייקט מסלול" ולאחר מכן כהמנחה של התוכנית "אופנה אורבנית" (שהצטערתי שלא המשיכה לעונה נוספת) ושבחר בי בתוכנית כמתלבשת מצטיינת  אי שם באפריל 2010.... 
מדי פעם נפגשנו באירועי השקה כשהוא על תקן כתב מטעם וואלה אופנה. תמיד לבוש בהידור ובתחכום, מאובזר בשרשראות ועגילים צבעוניים ורע ומר יהיה אם אשכח את אוסף המניפות שלו. 
נכון להרגע (הרגע קצר וליואב יש הרבה להספיק) יואב מאיר מעצב מכנסיים למותג ZAP.  
ZAP - Women's Pants . זאפ - מכנסי נשים (לחצו על השם כדי לעבור לדף המותג בפייס)


חלק מהגזרות שכדאי לשים לב אליהן:

ZAP - Women's Pants . זאפ - מכנסי נשים

יש מגוון רחב של גזרות מכנסיים, העיצוב מעלף ומסווה את אגן ים התיכון בצורה חכמה.... איכות התפירה והבד טובים פלוס והכל made in Israel. המכנסיים עד מידה 44 כולל. טווח המחירים הוא 219-249 ומקבלים גם חגורה מתנה עם המכנסיים.
מספיק לעשות סיבוב בקניון כדי להבין שהמחירים של מכנסי המעצבים של יואב אינם מובנים מאליהם ולדעתי הם מתחרים רציניים ושפויים בשוק הישראלי. מהבחינה הזאת המכנסיים מספקים תמורה מלאה ואף מעבר בעד האגרה.

WISH LIST פרטי שלי שאני מקווה להגשים בהמשך:
יואב אני סומכת עליך לקולקציית קיץ מוצלחת לא פחות! 

אאוטפיט:
של ב-4 צורות של נועה וידר- עליו עוד ארחיב בהמשך
חולצה לבנה: סיגל דקל
מכנסיים: ZAP ליואב מאיר
נעליים: קנת' קול
תיק: ארמני

בחרתי לעצמי מכנסיים צמודות בצבע אפור כהה כשהבד סוג של מקומט והגוון לא אחיד. הכיסים עשויים קפלים קפלים ומאחורה קו המותן יורד ומתערבב עם איזור הישבן ונוצרת אשלייה של תחת יותר קטן. מיותר לציין שאני ממש מרוצה מהמכנסיים, נכון?  החגורה שבתמונה? הגיעה במתנה עם המכנסיים. יש גם חגורות חלקות ובצבעים שונים.




מה התמונה הבאה רומזת לכן קוראות יקרות שלי? שתי הגרלות בפתח והן קשורות לאאוטפיט... 
צ'או 

תגובה 1:

  1. מי זאת היפה הזאת??
    אהבתי את המכנסיים מאוד!
    ולמרות המחירים השפויים, בינתיים אני בתקופת צמצום איפה שאפשר, אבל טוב להכיר!
    אהבתי את התמונות ;) את האחרונה במיוחד!
    חיבוק!

    השבמחק