יום רביעי, 25 בינואר 2012

THIS IS ME

מישהי העירה על הפוסט הקודם שהוא עזר לה לראות את מגפי UGG ו- EMU באור שונה לגמרי. שעד עכשיו היא כינתה אותם הקרוקס של החורף והפוסט הקודם הראה לה שאפשר לשדרג את המגפיים למשהו ייחודי ועיצובי. גם אני אוהבת לחפש השראה ברשת ולדוג טיפים בכל תחום אפשרי, במיוחד אם מדובר בסטיילינג.
המגפיים שלי שייכים לחברת EMU האוסטרלית שמשווקת ברשת נעלי קרוקס. עשויים 100% מעור וצמר כבשים- דוחים מים, כתמים וריחות לא נעימים. 
הם לא מנשירים צמר על המכנסיים או הגרביים כמו שקורה אצל המתחרים (אחרת הייתי משתגעת להעביר רולר על בגדים אחרי כל שימוש). מודה- לא הייתי חסידה של המגפיים האלו עד שניסיתי אותם בימים קרים ולדעתי הם מצרך חובה בימי חורף אמיתיים. הפרווה הפנימית מצמר המרינו מבודדת את הקור החיצוני ושומרת על כפות רגליים חמות. נוחות מאוד ובעלות סולייה כפולה. 
מחירים לפני הנחת מועדון וסייל: מגפיים נמוכים 600-740 ש‘. מגפיים גבוהים 790-1090 ש‘. (מידות 35-42)
דוגמית נבחרת מקולקציית EMU:   (לי יש את המגף הגבוה הקלאסי באפור כהה). 






סוודר-MLly
ג'ינס- ביאנקו

ג'ינס- ASOS
צעיף הפונפונים המשגע של אקססורייז! מפנק מאוד.



ווסט- בילבונג
חולצה- רונן חן
חצאית- וינטאג'
חגורה- אי.ביי


חורף/ כח המחץ:
"חורף בחוץ מצב רוח רומנטי 
יש גשם באופק וזה לא סימפטי 
צריך מגפיים לחצות את הרחוב 
בלי מעיל ומטריה נשארתי רטוב "



אחח, אני אוהבת חורף ובעיקר כשחם לי!

10 תגובות:

  1. זה חמוד לך מאוד.אני השארתי את שלי בניו-יורק. בכלל, בארץ זה לגמרי לא נחוץ לנעול כאלה, אבל בחורף האמיתי בחו"ל זה הדבר היחיד ששומר על רגליים חמות. והיו ממש חסרות לי שטיול האחרון שלי לונציה.
    אה והייתי מנסה אותם עם חצאית קצרה יותר וסוודר.
    נשיקות

    השבמחק
  2. אצלי UGGs בדיוק באותו צבע וצורה ןאני גם מתה עליהם! עכשיו הזמנתי גם בצבע חום, נראה איך הם ישתלבו :)

    השבמחק
  3. גם אני רוצה חימום לרגליים .. במיוחד בימים הקרים שעברנו השבוע. לפני כחודש שראיתי את כל מי ומי נועל את הנעל הזו חשבתי שהשתגעו מה יפה בה אבל שמדדתי אותה הבנתי למה כולם הולכות אחרי ההדר מקווה בעתיד הקרוב להתחדש בזוג כזה

    תתחדשי ותהני מהם

    השבמחק
  4. חחח איזו מתוקה וכמה את מאושרת מהמגפיים- עשית לי חשק... את האמת שאני לא מסוגלת ללכת עם מגפיים שכאלוט כי לא מתאימות לסגנון הלבוש והסטייל כפי שאת רואה אצלי אבל הן נראות נוחות ומחממות ומשמחות.
    תמשיכי לחייך ולהינות.

    השבמחק
  5. מודה שאף פעם לא ניסיתי אותן כך שאני לא יודעת איך הן יראו על הרגל שלי. מה שכן, שמעתי מהרבה שהן מחממות ברמות ולדעתי זה מה שאני צריכה החורף הזה!

    השבמחק
  6. בחיים לא חשבתי לחפש מגפיים בקרוקס כי מה הקשר בין גומי לפרוות כבשים? האמו האלה נראות לי אותו דבר כמו UGGS ועולות פחות. הדלקת אותי עליהן.
    תמונות יפות דרך אגב. אני אוהבת כשאת מחייכת.

    השבמחק
  7. מסורבלות, מתאימים לכן הכל הצעירות. לטעמי רק עם מכנסיים :)

    השבמחק
  8. מתה על הווסט !!!
    שונאת חורף! אבל את גורמת לו להראות טוב חחח
    ת'אמת גם אני משתדלת :)

    השבמחק
  9. יש לי EMU בצבע קאמל ואני מרוצה ממנו מאוד עד כדי כך שהדלקת אותי על האפורות!!!

    השבמחק
  10. ספי- אחרי השבוע האחרון איך אפשר להגיד שמגפי EMU לא נחוצות בארץ?! ברחתי לפוך בכל הזדמנות. בפעם הבאה אנסה עם חצאית- תודה על הטיפ.
    Tatywork- למה להסתפק בזוג אחד כשאפשר בשניים ;)
    מיכל- מחכה לראות תמונות שלך עם המגפיים החדשות!
    KC Mussman- רק אחרי שניסיתי את EMU אני יכולה להעיד שהן מתאימות לכל סטייל. תסתכלי פוסט קודם לזה.
    שרונה- לדעתי כל דבר נראה עלייך נפלא!
    naamak- גם לדעתי המחיר הוא יתרון חשוב...
    אפרת- דווקא בא לי לנסות אותם עם חצאית כמו שספי הציעה.
    דפנולה- מתי תפסיקי להיות אנונימית?
    רוני- בשביל זה אני פה חחח

    השבמחק