יום שני, 2 בינואר 2012

2012 GETTING READY FOR



כמו בסוף כל תקופה חייבים לעשות איזשהו סיכום שנה, שלא לדבר על דין וחשבון. אפשר להגיד שיחסית לשנים קודמות, שנת 2011 תרשם בהיסטוריה הפרטית שלי כשנה לימודית ומאתגרת במיוחד. 

 כזכור בפברואר התחיל מה שקראתי לו אז- "ללא קניות" וששינה את עולמי מקצה לקצה. אני, פשיוניסטה- זילה (ע"ש בריידזילה) מפסיקה לחוות את עולם האופנה ממבט של קניינית מתקדמת ומתחילה לנצל את מה שיש לי בארון ולומדת להינות גם מבלי לקנות.
את התובנות שהפקתי מה"ללא קניות" הפניתי לכל תחום שבו היה דרוש שיפור בחיי וכעת אפשר לדווח באמת ובתמים שהצלחתי להביא את השקפת עולמי למקום שנוח לי איתה יותר. אני מודעת לכך שיש לפניי עוד דרך ארוכה לפני שאוכל לשבת רגל על רגל בנשמה שלי ולהיאנח ברווחה שיש שלום ששורר בתוכי.



בכל אופן, אם בעבר ה"ללא קניות" שלי היה מתוך גזירה שהטלתי על עצמי, עכשיו אני סטודנטית ומבחינתי משתמע מזה שה"ללא קניות" שהתחלתי בפברואר עדיין הכרחי ו...תקף.
אם בכל זאת קורה ואני צריכה משהו, יש לי תקציב מוגדר שממנו אינני חורגת (הישג אדיר עבורי) ו....בחנויות יד שנייה אפשר למצוא דברים נ-ה-ד-ר-י-ם בכמה עשרות שקלים. התפלאתי למצוא שעולם הוינטאג' והיד שנייה חינני מאוד- גם מפאת המחירים וגם מבחינת האוצרות שאפשר למצוא בו.



בזכות ה"ללא קניות" למדתי להיות מחושבת בהוצאות, גזרתי את כרטיסי האשראי ועברתי לשיטה הנושנה והטובה- מזומן בלבד. למדתי להעריך כל דבר קטן, גם אם זה טוב וגם אם זה רע ולהגיד עליו תודה.
 הבנתי כמה חשוב שלכל אדם יהיה מעגל תומך ומפרגן סביבו. בלי המעגל שלי לא הייתי מסוגלת להתמיד ב"ללא קניות" מכיוון שההתחלה הייתה קשה מאוד. באמצע הדרך המעגל שלי התרחב, פגשתי אנשים שנתנו לי השראה ואני העברתי את ההשראה לכל מי שהייתה מוכנה לשמוע והיו כאלה שהיו צריכות לשמוע אותי.




שלא תבינו לא נכון- "ללא קניות" זה לא רק להפסיק לקנות שבוע שבועיים וממשיכים הלאה, הרעיון שלו משנה סדרי עולם, מחשבות, הרגלים, עוזר לך להתמודד עם דברים לא נעימים ובתכלס? חבל שלא התחלתי עם זה הרבה יותר מוקדם......





אאוטפיט לשנה החדשה:
ג'קט שחור- ANNE FONTAINE
צעיף פשמינה בצבע כסף מושחר
גופייה שחורה עם פאייטים בנצנוץ עדין- FOREVER 21
מכנסי עור בצבע שחור
קלאץ' פאייטים לבן- וינטאג'
נעלי בובה- מייקל קורס
ומנין העגילים?  בפוסט הבא



תגובה 1:

  1. יש לך את זה, את מסוגלת לדחות סיפוקים.
    בהשראתי המציאו את שיטת הסליקה בכרטיס אשראי. מ 1 עד 1 מבזבזת. ב 1 מתצלאת הקופה וחוזר חלילה. לא חיה בלי הפלסטיק הזה.
    מה שכן, למדתי להחזיק מזומן בארנק לפרטים הקטנים, לא לשלוף אותן לחלב ולחם בסופר , לפחות משתדלת, כי בד"כ הטינאייגרים מלקטים כל פיסת נייר משתלמת בארנק (את המטבעות הם משאירים לי, כבד להם בארנק)

    נעלי הבובה הותירו בי את רישומן.
    שתהיה לך שנה אזרחית נפלאה.
    שמחתי להכיר אותך!!!

    השבמחק