יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

מה בתיק?

לכבוד השנה החדשה אני מפרגנת שמלת "בריוש" מתוקה לאחת מקוראות הבלוג- כנסו להירשם להגרלה
באדיבות פקטורי 54 הנני מתהדרת בתיק חדש של ארמני.
הוא גדול מאוד ובצבע אפור לקה ואצלי זה קטע חדש שכן פתאום באמצע החיים התחלתי לאהוב את הצבע הזה- אפור. מסתבר שזה צבע נייטרלי יחסית. ?WHO KNEW
אז מה אני שמה בתוכו מלבד לפטופ?


צ-ע-י-ף בהדפס מעניין חובה אצלי.
מצלמה, סוכריות טיקטק, מגבונים לחים ואייפד- תמיד תמיד אצלי בתיק
קלאץ' על תקן ארנק בשם JOY כי הוא מזכיר לי סוכריות של M&M
PASSIONISTA מתלהבת:
הספריי הקטן השחור בתחתית התמונה נקרא TRAVALO (היה לי בעבר אחד דומה שלא עבד) ותמיד רציתי אחד כזה...שיעבוד. ה- TRAVALO מתלבש על צינורית ההתזה של הבושם האהוב עליכן ושואב אליו כמות של כ-50 התזות של הבושם. ככה את יכולה לקחת את הבושם האהוב עלייך לנסיעות, לחדר כושר, לטוס איתו, לסחוב בתיק. הוא אפילו מצויד בחלון שאפשר לראות את כמות הבושם שנותרה, הוא עשוי מפלסטיק, בגודל של שפתון ופייר? שווה את החמישים שקלים שאתר CALL PERFUME מבקש תמורתו.


קרם ידיים בריח מלון קוקוס של O.P.I, שפתון לחות של בליסטקס, פצירה
לק בשם sparrow me the drama של O.P.I
צלליות מינרליות בגווני חום וזהב של MAC
גלוס אדום לוהט בשם driven by love וליפסטיק ורוד נצנצים, שניהם גם של MAC

איכשהו הרשימה נראית קצרה אבל התיק שלי תמיד גדוש בחפצים.
עד לפעם הבאה מדורינו "מה בתיק". אני מניחה שתהיה פעם הבאה בעתיד שכן אני מחפשת תיק נוח ללימודים. אם יש הצעות- אני מוכנה לשמוע עליהן.


ברצוני להמליץ וכמובן להזמין אתכן למכירה שתתקיים בסוף השבוע הזה של כמה מעצבות טובות: לעמוד המכירה בפייסבוק והן ג'ולס תכשיטים, הבגדים של שרון בועז, העליוניות של נעה וידר וכמובן התכשיטים של אורית- Ordway.design . 
הזדמנות מעולה לסיים את השנה עם שופינג טוב. 

תיכף חוגגים סילבסטר. כבר התארגנתן על אאוטפיט? מצאתן מקום טוב לחגוג בו? שתפו אותי 

2 תגובות:

  1. מאיפה את קונה את קרם הידיים מלון קוקוס?

    נשמע ריח טוב

    השבמחק