יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

מה שאיפור עושה לאישה

מודה- לא הכרתי את מותג האיפורOFRA   קודם הפרזנטציה. רק ידעתי שזה "איפור מקצועי וטוב" לפי מה שהקוסמטיקאית שלי אמרה לי.
OFRA  לפי השם הוא מותג ישראלי שמעבדות הפיתוח והייצור שלו ממוקמות בפלורידה. כל מוצרי OFRA מכילים מרכיבים טבעיים בלבד, מתאימים לכל סוגי העור, לא נוסו על בעלי-חיים ואינם מכילים מרכיבים מהחי (רק מינרלים ותמציות צמחיות). שמחתי לשמוע שמוצרי החברה עומדים בתקני האיכות העולמיים ומאושרים ע"י משרד הבריאות. המוצרים נמכרים דרך מכוני קוסמטיקה, בתי ספר לקוסמטיקה ואיפור מקצועי ומרכזי שיווק לקוסמטיקאיות. אולי העובדה שאינני מאפרת מקצועית תבהר מדוע מעולם לא שמעתי על המותג.


בקיצור האירוע התחיל, ישבתי בשורה ראשונה וחיכיתי להדגמת האיפור. המאפרת איילת סינוואני נכנסה. סיפרה שהיא המאפרת האישית של שרית חדד ומדריכת איפור בכירה של מיקי בוגנים, ראתה אותי- נדלקה והזמינה אותי לשבת בכיסא הסטודיו ולהיות הנסיינית שלה להדגמה. ככה הפכתי להיות שפנפנת ניסיון של מוצרי OFRA....

בשביל מראה איפור עיניים מעושן איילת הסירה את האיפור שהגעתי איתו לאירוע (חבל, דווקא השקעתי) ואז התחילה "לעבוד" עלי:

***מכיוון שהייתי עסוקה בלהיראות נפלא ולחייך, פירוט תהליך האיפור והתמונות נלקחו מהבלוגים המקצועיים והמומלצים של מרינה ויולי- לינקים בהמשך.

1. הכנת העור ובסיס האיפור:
 איילת מרחה עליי קרם לחות ופריימר ג'ל סילי'קוני לבן לפנים של OFRA.  הפריימר Absolute Cover Primer מומלץ לבנות עם עור עדין ובהיר היות והוא נותן אפקט אולטרה סגולי (218 ש"ח). 
עגילים- ליאת גינצבורג, חולצה- גולף, עליונית- אליז.


2. כדי להקנות מרקם אחיד לפניםנמרח מייק אפ Liquid Foundation  בגוון Naked  מסדרת ה-ACE של OFRA - נוזלי נטול שומן עם קומפלקס ACE  שמכיל אלוורהקולגןויטמין אי (144 ש"ח).

3. שמים קונסילר מגלגל הקונסילרים TRIPOT מתחת לעיניים בצורה של תפיחות ומטשטשים עם מברשת (118 ש"ח). איילת בחרה בקונסילר ורדרד שמאוד מתאים לג'ינג'יות.
טיפ לבחירה מוצלחת של הקונסילר: שמים טיפה על האצבע, הופכים ובוחרים בצבע אחד פחות.
4. קיבוע האיפור רק עם פודרת אנטי-שיין OIL CONTROL למניעת עור מבריק (168 ש"ח).
5. מוסיפים סומק  (88 ש"ח) ללחיים מפלטת Mix& Match החדשה של OFRA. זוהי מוזאיקה אדומה/כתומה שמתאימה בדיוק לגווני העור שלי. לאחר מכן טשטשה עם מברשת את הברונזר מהפלטה החדשה שקיבלנו במתנה.
עיניים:
 .6מעל קונסילר הונחה צללית VANILLA  על העפעף העליון.
7. בוצע תיחום עיניים פנימי תחתון עם עיפרון כחול נייבי בתוך העין ועליו עיפרון שחור (56 ש"ח(  מטשטשים הכל עם מברשת 40.
 8. פריימר לעיניים (118 ש"ח) ואחריו צללית גולסטון  בעפעף העליון (88 ש"ח) בעזרת מברשת עגולה.
9. לאחר מכן, על שטח עפעף העליון, הונחה צללית דרמה מינרלית  MIKAH מיוחדת במרקם קטיפתי בגוון שחור עם ברק זהב הנמרחת על העפעף בקלילות ובנוחות.
להארה פנימית איילת השתמשה בצללית מינרלית Gold Stone .

** בשלב הזה איילת המליצה על צללית למילוי גבות ובמיוחד על ג'ינג'יות  בשם  Rendezvous (מוגדר כסומק בקטלוג). גוון מומלץ לבלונדיוניות טבעיות לגבות הוא KHAKI.

 .10 איילנר ג'ל שחור - לצורך הנחת איילנר שחור, איילת השתמשה במכחול מס' 41. (88 ₪) מסדרת Prestige - סדרת פרימיום חדשנית ויוקרתית  של 4 מכחולי איפור מתקדמים, תלת מישוריים וארגונומיים. האיילנר נמשח עד העפעף עליון פנימי של העין- טריק שנותן אשליה לקו ריסים מלא יותר
11. STOP!
איילת מרחה שכבה אחת של מסקרה שחורה, מעליה שמה את השוס המעלף של ההדגמה מבחינתי-  מעין מסקרה של פייבר ריסים טחונים Pure Lash Fibers  הנותן מראה מלא יותר (במיוחד לאלה שאין להם הרבה ריסים).  (148 ש"ח). מעל הפייבר מרחה עוד שכבה של מסקרה שחורה ו....בחיים עם אף מסקרה קודמת שהשתמשתי לא הצלחתי להגיע לאפקט כזה מרשים של ריסים!!!! כל הבנות קמו ממקום ישיבתן ולא האמינו. זה קסם.



12. פיניש ללוק: הברונזר מתוך פלטת עבודה Mix& Match 
13. לאיפור השפתיים איילת השתמשה בגלגל ריינבאו ליפס חדש בגווני טרופיקנה עם 6 הגוונים החמים לעונה
אריזת גלגל ריינבאו טרופיקנה מכילה 6 גוונים שונים ומשלימים : ניוד טבעי, אדום עגבנייה, כתום אלמוג, ורוד  עתיק, חום זיינה וורוד עמוק (168 ש"ח)
ניתן לערבב מספר גוונים ליצירת גוונים נוספים לפי הטעם האישי. נכנס לוויש ליסט שלי!
טיפ: לפני מריחת שפתון מורחים טיפה מייק אפ על השפתיים.
זאת פעם ראשונה שמאפרים אותי באופן כזה מקצועי והרגשתי שאיילת קלטה את האישיות שלי והוציאה את כל היופי הפנימי שלי החוצה וזה גרם לי להתרגש עד דמעות. הרגשתי כמו שסינדרלה בוודאי הרגישה כשמצאה את הנעל שלה בפעם הראשונה. הרגשתי י-פ-ה!!
התרגשתי מאוד לראות את עצמי פעם ראשונה בחיים עם איפור מעושן by the book וזה קסם לי. קסם כמו בסרט הוליוודי.

את שאר הערב העברתי עם הגבר. יצאנו, נהנינו, חזרנו, הורדתי את האיפור שהחזיק מעמד באופן מושלם ואז הגבר אמר לי "שהכי יפה לי טבעי". הרהרתי בזה שנייה ואז גיכחתי. לא, ממש לא.
השלל שקיבלתי מ-OFRA:
פלטת עבודה MIX&MATCH בשווי 890 שקלים: 15 צלליות, כל גוון יותר מלהיב מהשני, סומק וברונזר. השוס? הפלטה בנויה ממשטח מגנטי וככה אפשר להוסיף צלליות, לשנות את הפלטה איך שרוצים. הפלטה דקה דקה בעובי של פיצה דקה. 
מכחול מספר 41- אייליינר תלת מישורי- הרולס רויס של המכחולים.
איילת עבדה איתה צמוד כשציירה עלי את האייליינר וכאמור התוצאה לפניכן. 
צללית אבקה מינרלית בצבע זהב שחור. הצללית ארוזה בתוך מיכל עם פקק מסתובב שמאפשר להוציא את כמות החומר הרצויה ואחר כך לסגור את האבקה בתוך המיכל וככה היא לא מתפזרת בתיק. חסכוני ונקי. איך לא חשבו על זה קודם??? 

את מוצרי OFRA ניתן להשיג בבתי הספר המובילים ללימודי האיפור ברחבי הארץ, בקרב מאפרים, קוסמטיקאיות ובתי ספא נבחרים. טלפון לבירורים והזמנות:
08-9205945  ובאתר : http://www.ofracosmetics.co.il/

לבלוג של מרינה- "יש יופי בכולנו"
לבלוג של יולי
לינק לבלוג של דיאנה

2 תגובות:

  1. המוצרים של עפרה מסקנים אותי כי אני קוראת עליהם לא מעט בבלוגיה.

    אין ספק שעל דוגמנית הם מוצגים בואי נאמר...במלא הדרם.

    יפה לך!

    השבמחק
  2. אהבתי!
    ואני מסכימה עם הגבר!!! הכי הכי הכי יפה לך טבעי !
    אם אפילו מר זהבי חשב כך אז מי את שתתווכחי ;)

    השבמחק