יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

פטיש חדש

לפני כמה חודשים עולם שלם עצר את עיסוקיו במשך יום שלם כדי לעקוב אחרי החתונה המלכותית של ויליאם וקייט. גם האנשים שהכי לא חשבתי שיסתקרנו מהמאורע הפתיעו אותי וצפו. ואני? העדפתי להתמקד בדברים אחרים ולהתעדכן אחר כך בתמונות. באותו יום למדתי עד כמה חשוב לאנשים להאמין בסיפור אגדה עם סוף טוב ומה יותר טוב מאגדה שמתגשמת במציאות- שפשוטת עם נהפכת לנסיכה בן לילה..


באותו יום התאהבתי+נדלקתי+נתפסתי על הכובעים של בנות האצולה שסימלו עבורי שילוב של שמרנות, מודרניות ואריסטוקרטיה. כל אחת מהמוזמנות נראתה אלגנטית וחיננית, נדמה היה שהן השקיעו מחשבה רבה בבחירת הכובע ורק אז התאימו לו את השמלה, נעליים ושאר אקססוריז.. 
אולי בעיניכן זה נראה בסך הכל קישוט (יש היאמרו סתמי) אבל מבחינתי...זו אמנות ואף דרך לביטוי עצמי!

בכל אופן מאז החתונה, אני חולמת להיות בעלת כובעון שכזה. היו בטוחות שברגע שאמצא את מבוקשי, אני עלולה לשכוח מדיאטת הקניות שלי, עד כדי כך אני רוצה כובעון.
עם הכובעון אהיה בלתי מנוצחת- מסמר האירוע בחתונות, בר מצוות, אעשה אפילו בריתות לבקשת המזמינים.
בינתיים כאמור הדיאטה ממשיכה ואני עדיין תרה אחרי כובעונים.....


אחרי ההקדמה הזו, לא נותר אלא לגרום לכן לחלום ביחד איתי:
                          PHILIP TREACY- הגיבור הנוכחי שלי:










הכובען LOUIS MARIETTE:


ואיך בלי ARIANE MILLINERY:


175 דולר במקום 350!


1200 דולר


350 דולר, אהוב עליי


750 דולר
























SHARE THE PASSION!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה