יום שני, 27 ביוני 2011

בביוטי סיטי בעיר הכי יפה שיש בת"א


מדהימות מהממות בע"מ- מדהימות מהממות בע"מ-מדהימות מהממות בע"מ-מדהימות מהממות בע"מ


תכננתי להעלות את הפוסט כבר שבוע שעבר ולצערי אני חווה בעיות מחשב. אז שלישי שעבר הוזמנתי לערב גאלה לכבוד פתיחת הביוטי סיטי של סופר פארם בהשתתפותן של טריני וסוזאנה.
במציאות הן מטופחות, חינניות, מלאות חיים וחיוכים ונחמדות בטירוף. עצרו ודיברו והתחבקו והצטלמו עם כל מי שרצה. כולם דחפו ונדחפו בתור להתחכך בהן והן מצידן שמרו על שלווה פנימית מעוררת הערצה.


המתלבשת המפתיעה ביותר:


אי אפשר להתחרות עם בנות מפונפנות שכאלה ולכן אני, אפרת המלווה שלי, דיאנה ומרינה השתדלנו:

 

בתוכנית האמנותית: תצוגת אופנה, דליה מזור בתפקיד המנחה עם תקלות שרודפות אותה מערוץ אחד ושרי גבעתי אחת ששרה מהמם. התאהבתי בקול שלה.


בבוקר למחרת חזרנו לגני התערוכה בתירוץ של ללכת למסיבת העיתונאים בהשתתפותן של הבנות אבל בעצם תכננו לשוטט בין הדוכנים השונים שקרצו מכל פינה. כל דוכן הציע פעילות שונה וכיפית לבאות האירוע (אבחון סוג העור והתאמת מוצרים, איפור, הגרלות מוצרים, להצטלם רוקדת לשירי ריאנה על במה)  וכבר בשעה המוקדמת יחסית לבוקר נראה היה שמתחיל להיות עמוס בביתן 1. 
 במסיבת העיתונאים מסרו הבנות שכבר בשבוע הבא הן עומדות להגיע עם תוכניתן להולנד ואולי אחר כך, אם יתאפשר הן ישובו לארץ לעוד ביקור כי האוכל כאן גורמה.
כמו כן, היה להן חשוב מאוד להביע את דעתן על מצב האופנה בארץ- "שיט דיזיין" כהגדרתן. לדעתי יש מעצבים ויש מעצבים כמו בכל מדינה ואולי השוק בישראל לא נחשב לשוק גדול בעיני העולם שנותן את הטון וקובע טרנדים אבל בהחלט עברנו דרך אופנתית ארוכה מימי כובע הטמבל ומכנסי החאקי הקצרים.  
לאחר שמסיבת העיתונאים הסתיימה והבנות לקחו את חברתי מרינה לצד ולימדוה סטיילינג מהו, הסתובבה סוזאנה ואמרה לי WELL DONE. מרינה ואני יצאנו זורחות משם... 



מרינה מבלוג שגיאות, אני, דיאנה מהבלוג שמה עין וקורין ממהבלוג ריסים ורסיסים מדגמנות טרולי עם מוצרי LIFE: 


אני וחברה חדשה בשם ג'ואנה שהיתה אמיצה מספיק להצטלם איתי (תודה לדיאנה על התמונות):


היה זה ביוטי סיטי מוצלח במיוחד לפי הפרסומים:
75,000  מבקרים הגיעו בשלושה ימי האירוע, כמעט פי 2 מבקרים לעומת ביוטי סיטי 2010, המכירות עמדו על כ-3 מיליון ₪ לעומת 1.8 מיליון ₪ בשנה שעברה.

האירוע הבא שאני מצפה לו מלבד יום הולדתי שיחול חודש הבא הוא חודש נובמבר:
השקת קולקציית H&M בשיתוף עם ורסצ'ה ושבוע האופנה העברי, כן!! לאחר עשרות שנים שהלך לחפש את עצמו הוא חוזר!
ורגע, כמעט שכחתי את פתיחת החנות הראשונה של FOREVER 21 בעזריאלי שמתוכננת לחודש אוקטובר.
THE BEST IS YET TO COME


2 תגובות:

  1. זה היה נפלא...היום היתחלתי ליישם את העיצות שקיבלתי :-)

    השבמחק
  2. אחרי שנה שעברה ויתרתי :-)

    העיקר שנהנתי ואל תשכחי אותי עם פוראבר :-)

    השבמחק