יום שלישי, 7 ביוני 2011

בממלכה של מיכל

בלילה בלילה כשכולם ישנים, מיכל נגרין עסוקה בלעשות קסמים.
שרשרת אחת היא מציידת באהבה טוטאלית כמו של אמא,
לשנייה נותנת קורטוב של אסתטיות ומסתוריות שימשכו את תשומת לב האוהבים אותנו, 
בשלישית משלבת המון סגנונות וצבעים-
ככה זה כשמדובר בלקוחות לא שגרתיים 
והרביעית....עדיין לא נבראה.
מה שבטוח תעוצב בעזרת המון תשוקה.


אזהרה: פוסט מפרגן, מתקתק ומאוהב. 

כשהגיעה ההזמנה לסיור ביקור בחנות המפעל והגלריה של מיכל נגרין ספרתי נרגשת ימים ולילות עד מועד האירוע. המתחם בבת ים נחשב כחוויה משלימה לאוהבי מיכל נגרין והסתקרנתי.
אפשר להגיד הרבה דברים על התכשיטים של מיכל אבל אי אפשר לקחת מהגברת את ההצלחה והקרדיט שמגיעים לה. קודם כל היא אישה עם חזון- להקים רשת בינלאומית מצליחה שמתבססת על קיטשיות זה לא עניין של מה בכך.

דבר נוסף- בביקור עצמו התייחסו אלי כאל נסיכה, מיכל וצוותה נתנו לנו יחס מלכותי מעל ומעבר, כל מוזמנת ציינה זאת בבלוג שלה ויחס מכובד כזה ממש אבל ממש לא מובן מאליו באירועי בלוגרים.  



ככה נראית הממלכה, סליחה הגלריה מהכניסה





מלתחת הנסיכות שמכילה כל טוב



רק מלכה יכולה לשתות ממים מינרלים מעוצבים



כיאה לביקור בממלכה הגעתי מצוידת בקשת מלכותית של מיכל נגרין ושמלה של נסיכות- נעמה בצלאל שלוו בחיוך שזומם להשתקע דרך קבע במקום.


הקרמיקה בשירותי אורחים בגלריה: לפני כמה שנים במסגרת פסטיבל בתים מבפנים שמתקיים מדי שנה במאי, מיכל נגרין פתחה את ביתה הפרטי למבקרים. כמובן שהלכתי וכמובן שהיה תור ועד שהצלחתי להיכנס לבית, הטבע דחק בי ונכנסתי לשירותים בבית של מיכל נגרין! השירותים היו מעוצבים כמו החנות, בעצם כל הבית שלה היה מעוצב כמו החנויות! בכל מקום בו מיכל עוברת היא משאירה אחריה ממלכה מסודרת להפליא. הביקור אז בבית הוביל אותי לשתי מסקנות:
1-מיכל חיה את מה שהיא מעצבת וזה ממש יפה בעיניי.
2-מעניין לדעת כמה מנקות היא מעסיקה בשביל לנקות את כל אלפי הבובות המיניאטוריות שהיו פזורות לה בסלון...
לא מפתיע שגם בשירותי הגלריה אפגוש עוד עבודות של מיכל...הצחיק אותי נורא



במקום כרכרה וסוסים:
בין הגלריה לסיור במפעל פגשתי את האוטו הזה ושערותיי סמרו. אנחנו נראים טוב ביחד.. איפה מאמצים אחד כזה?


מהכרכרה עברנו להכיר את הבנות שמשבצות את האבנים בתכשיטים, אחרי צפייה בעבודת הנמלים שהן עושות אני מעריכה יותר את התכשיטים שלי.




עברנו למחלקת האופנה, שם צפינו בתהליך ייצור שמלה: מדפיסים את הדוגמה על הבד, מייבשים אותו, מדביקים אבנים או מציירים על הבד ולאחר מכן יוצרים את השמלה. מומלץ להגדיל את התמונה.
אני אישית מקנאה בבחורה שציירה על הבד עם מכחול קטנטן, היא נראתה שלווה כאילו שרויה בטרנס.




כבר חשבתי שהסתיים הסיור וצריך להיפרד מהמקום המקסים  ופתאום נכנסנו לסדנת בובות SHE SHY. כל אחת קיבלה בובה ערומה לעצב 



ונעזרה בפינת יצירה שכללה כל מה שחולמים עליו לבובה. מרוב מבחר אפשר להתבלבל..



איך שסיימתי את הבובה שלי, מיכל וצוותה באו להתפעל ואמרו שהבובה דומה לי, צחקתי ואמרתי להן שלבובה חסר תיק כמו שלי...דקה אחרי מיכל הביאה לי תיק ירוק מלכותי ואפילו תפרה אותו לבובה. אז חייכתי חיוך רחב ופשוט שמחתי מבפנים. כמה אנשים יכולים להגיד שהכינו בובת שי-שיי עם מיכל נגרין?!



אז תכירו אותה- קוראים לה חווה -אשת החברה הגבוהה
השמיים הם הגבול בשבילה- יודעת מה היא רוצה והולכת על זה, חיה את הרגע, מלאת השראה ותשוקה, מאושרת, עצמאית ובעלת קריירה מצליחה.




תודה למלכה האם- הגברת מיכל נגרין שחלקה איתי את הפנטזיה שלה ובזכות המקום הנפלא שיצרה יצאתי מרחפת עם המון חוויות טובות. 


בנימה זאת- אאחל חג שמח לכל קוראי הפוסט שהגיעו בשלום עד הלום! יצא ארוך, היה לי הרבה לשתף.

תגובה 1:

  1. פוסט מקסים. פרגון מתוק שמשאיר טעם טוב של עוד! נעה

    השבמחק